http://www.apple.com/supp...musicstore/authorization/
Beste is denk ik in jou geval om al je muziek op de computer even in een andere map te zetten. (En misschien door een ander tooltje de muziek van je iPod te halen indien nodig.)
Dan iTunes eraf gooien (Alle bestanden wissen ala library bestanden, etc...), en opnieuw installeren en nieuwe library map toewijzen.
En al je muziek weer toe te voegen aan iTunes. De nummers die je hebt gekocht kun je ook gewoon meenemen, want zodra je de nieuwe iTunes hebt zal hij om je Apple ID en Wachtwoord vragen en je nieuwe iTunes authorizen. En dan gewoon je iPod er weer aanhangen en die zal melden dat dit een nieuwe library is en vragen om de iPod bestanden te wissen. (Dit kan je ook doen door zelf met de iPod updater aan de gang te gaan.)
Je kan je bestanden ook voordat je naar andere computer/nieuwe install gaat de-authorizen. Enkel zal je als er dan aan een iTMS bestand geen authorization meer hangen. Maar er blijft hij nog wel aan een ID aanhangen.
(Ik heb dit ook een keer gedaan en geen problemen gehad. (Enkel komen de bestanden die ik toen heb ge-de-authorize niet meer onder "Purchased" te staan.))
iTunes link: [url=itms://phobos.apple.com/accountSummary]View Account Information screen & Review authorization count[/url]
[
Voor 22% gewijzigd door
T-Junkie op 16-06-2006 23:24
]