"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Laat ik het simpel houden, dat gaat niet werken met betaalbare apparatuur. Je zwart gaat nooit donkerder worden dan hoe donker het scherm is, en stel je eens een scherm in daglicht voor... Dat gaat er dus *niet* uitzien.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
wel met niet "betaalbare" apparatuur?
er is wel een potje voor zover ik weet en het hoeft "maar" 2 dagen gehuurd te worden..
er is wel een potje voor zover ik weet en het hoeft "maar" 2 dagen gehuurd te worden..
"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)
Meestal worden dan LED-schermen gebruikt. Projectie bij daglicht is idd niet te doen...
Verwijderd
Zoek eens op LED-schermen. Tijdens de vierdaagse in Nijmegen staat er ook altijd zo'n scherm en die is in de volle zon nog steeds zichtbaar en knalt eruit.
http://www.led-scherm.nl 
Alleen geen idee wat dat kost aan huur en of dat in de buurt is.
Maar lijkt me toch dat wel meer bedrijven zoiets verhuren.
Alleen geen idee wat dat kost aan huur en of dat in de buurt is.
Maar lijkt me toch dat wel meer bedrijven zoiets verhuren.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Zo'n led-scherm met bij behorende vrachtwagen is erg prijzig ergens tussen de € 4.000,- en € 5.000,- euro voor een dag...
[ Voor 9% gewijzigd door djexplo op 16-06-2006 15:43 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
@TS:
Zoek even een AV verhuur bedrijf op. In de regio waar ik woon is Hulskamp bijv. zo'n toko.
Die kunnen je voorzien van een piepklein projectortje tot een projector op 4 gelagerde rubberen wielen.
Beter is trouwens om niet te projecteren zoals al eerder vermeld. Een led-screen of iets soortgelijks zal beter gaan... maar is denk ik ook duurder.
En anders huur je toch een ouderwetse videowall? (12 x 9 monitoren op elkaar gestapeld.)
Zoek even een AV verhuur bedrijf op. In de regio waar ik woon is Hulskamp bijv. zo'n toko.
Die kunnen je voorzien van een piepklein projectortje tot een projector op 4 gelagerde rubberen wielen.
Beter is trouwens om niet te projecteren zoals al eerder vermeld. Een led-screen of iets soortgelijks zal beter gaan... maar is denk ik ook duurder.
En anders huur je toch een ouderwetse videowall? (12 x 9 monitoren op elkaar gestapeld.)
Alles kan stuk.
Pagina: 1