[Eudora] Hoe wachtwoord voor e-mail account veranderen?

Pagina: 1
Acties:

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 18:25

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Iemand vroeg mij hoe hij het wachtwoord in zijn Eudora programma kan aanpassen. Wanneer hij klikt op Verzenden/Ontvangen (of hoe het ook mag heten in Eudora) krijgt ' ie een dialoogvenster dat het wachtwoord niet klopt. Waneer hij daarna het juiste wachtwoord invult komt zijn mail gewoon binnen.

Nu willen we natuurlijk permanent het juiste wachtwoord ingesteld hebben in Eudora, maar we hebben er samen doorheengeklikt en kunnen niks vinden waar een wachtwoord ingesteld kan worden.

De instellingen die we na hebben gekeken zijn deze:
http://www.xs4all.nl/help...win/eudora6/handmatig.php

Zelfs op de Eudora site kom ik soortgelijke plaatjes tegen, maar nergens wordt uitgelegd hoe je een wachtwoord kan aanpassen. Via Google kom ik alleen dezelfde plaatjes weer tegen, en weer niks over hoe een wachtwoord aan te passen is.

Mijn vraag is dus: Waar staat het wachtwoord verstopt in Eudora?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Signature

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik weet niks van eudora, maar het lijkt me dat als je savepassword aanvinkt dat hij dan automatisch het laatst ingevulde password onthoudt?

8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Lustucru op 16-06-2006 16:21 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-07 18:25

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Niesje schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 16:14:
Ik weet niks van eudora, maar het lijkt me dat als je savepassword aanvinkt dat hij dan automatisch het laatst ingevulde password onthoudt?

8)7
Dat had ik ook al gevonden, maar van de plaatjes die ik gezien had was dit alleen maar voor de Mac versie.

Ik zal 't iig doorgeven zodat 't uitgeprobeerd kan worden.