[Access] Formulier openen in toevoegmodus

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 14:28

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
Hallo,

ik heb een knop op een formulier zet die een ander formulier opent. Alleen het probleem is dat je bij het andere formulier nog eerst op een knop moet drukken om een nieuw record toe te voegen.

Hoe kan ik die knop aanpassen zodat ie het formulier meteen in toevoegmodus opent? Ik kon niets vinden in de wizard en helaas heb ik (nog) geen verstand van basic.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan dit instellen in de properties van je te openen form :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Formuliereigenschappen, dan kan je de "toevoeg modus" (oid) op aan zetten. Dan opent je formulier altijd met een nieuw record.

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-07 14:28

Frenkpie

"Crocs Rule !"

Topicstarter
ik heb nu een macro gemaakt waarbij die het formulier opent in toevoegmodus. Ik heb de knop die op het andere formulier aan die macro gekoppeld :)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waarom nou weer een macro, het is een eigenschap van je formulier :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• riZZy
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-05 21:03
wellicht omdat je het formulier ook wel eens wilt gebruiken in normale modus?

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Frenkpie schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:19:
Ik kon niets vinden in de wizard en helaas heb ik (nog) geen verstand van basic.
Ram voortaan eens op F1 voor je een topic opent, en kijk ook in welk forum het topic moet.
Als je de code die bij je knopje hoort bekijkt zie je ergens docmd.openform(). Access geeft al zelf aan welke argumenten je kunt ingeven en welke waarden die kunnen hebben. Drie keren raden wat addformadd doet.
Move naar off en dicht

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.