Toon posts:

[JAVA] .class

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraagje over java.. weet 1 van jullie mss een goed programma om .class files mee te editen.. want als ik ze in kladblok open.. komen er allemaal rare tekens.

Alvast bedankt!

Groetjes
Leon Jansen

• The Fox NL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-02 22:37
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:18:
Hallo,

Ik heb een vraagje over java.. weet 1 van jullie mss een goed programma om .class files mee te editen.. want als ik ze in kladblok open.. komen er allemaal rare tekens.

Alvast bedankt!

Groetjes
Leon Jansen
Als ik dit lees zou ik eerst een Java boek kopen / lenen en dan java leren. Dan weet je dat je .java bestanden moet aanpassen en deze compileren tot .class bestanden. .class bestanden zelf moet je vanaf blijven.

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-02 08:43
Hoi,

Het lijkt mij niet echt dat dit topic hier thuis hoort maar hier: Development Tools & Environments.

Voor de rest, misschien met Eclipse?
Ik ken het verder niet, ben nog nooit met JAVA in aanraking geweest.. Maar heb van meerdere mensen gehoord dat het hun goed bevalt.
Meer informatie over Eclipse: http://www.eclipse.org/

Gr.

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat is het probleem juist.. ik heb alleen nog de .class bestanden.. en niet de .java bestanden :| is er ook geen manier om ze te converteren ofzo?

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-02 22:54

tweakerbee

dus..?

[google=java class file]
[google=eclipse]
[google=java decompiler]
[google=java tutorial]

You can't have everything. Where would you put it?

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Er zijn inderdaad Java decomilers beschikbaar: [google=java decompiler] :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Nee, in DT&E hoort dit topic ook niet, want ik mis een berg eigen inzet, en ik heb net als The Fox NL het vermoeden dat de topicstarter geen idee heeft van wat hij aan het doen is. .class files zijn ongetwijfeld te reverse engineeren naar code, maar de tools daarvoor vliegen me om de oren als ik die term in Google stop.

MCsystem, zou je even Programming Beleid - De "quickstart" door willen lezen, en Algemene gedragsregels (Netiquette) ook? :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.