Toon posts:

[XP] Specifieke windows update wil niet installeren*

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Had gister weer een windows update. Normaal vraagt hij aan het einde of ik hem gelijk wil instaleren. Dit keer vroeg hij niks en verdween het update tekentje ook uit mijn balk nadat hij klaar was met downloaden. Nou kan ik mijn pc nogwel normaal gebruiken maar elke keer als ik iets met java wil doen dan kan dit niet omdat hij dan aangeeft dat ik eerst even de update moet instaleren. Ik snap er niks meer van en heb ook al in de search gekeken maar daar kwam ik eigenlijk niet precies dezelfde fout tegen. Mijn windows xp professional is illegaal en ik heb er ook nog een illegale style xp overheen gegooid. Nou kun je natuurlijk makkelijk zeggen van: "ja hij is illegaal dus dan is het logisch" maar bij de vorige updates ging alles wel zonder problemen dus ik denk dat het toch ergens anders aan moet liggen.

Alvast bedankt,

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Alvast bedankt voor wat? GoT biedt geen ondersteuning voor illegale software.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

Toen ik gisteren wilde afsluiten zag ik dat een opmerking in het afsluitscherm stond als : eerst de updates installeren en dan rebooten?" ofzoiets en ook de optie om gewoon af te sluiten.

Misschien een idee om eens te rebooten?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al meerdere keren gereboot maar er blijft nogsteeds elke keer bij het afsluit menuutje staan dat er een update geinstaleerd moet worden. :(
alvast bedankt voor de eventuele tips die ik zou krijgen. Ik weet niet wat jij gewent bent maar ik vind het normaal om voor tips te bedanken die nuttig zijn inplaats van de zinlose reactie van jou waar ik niks aan heb !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 13:30 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:29:

alvast bedankt voor de eventuele tips die ik zou krijgen. Ik weet niet wat jij gewent bent maar ik vind het normaal om voor tips te bedanken die nuttig zijn inplaats van de zinlose reactie van jou waar ik niks aan heb !
En ik vind het normaal dat mensen betalen voor hun software, en ons niet lastig vallen met vragen waar wij niet aan hebben.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Geef eerst eens wat meer informatie -welke update bijvoorbeeld en welke melding krijg je *exact* ?

Verder - ik ga eens even je topic titel aan te passen want typefouten, MSN smilies en een ontbrekende Windows versie nodigen nou niet echt uit tot een goed topic he ;)

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 19:45
Je zal wel tegen de nieuwste WGA zijn aangelopen. Dan kan je geen updates meer installeren behalve de extreem kritieke updates.

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Met een illegale windows kun je wel de updates automatisch laten installeren, weet de TS ook om welke update ie is vastgelopen?

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

Verwijderd

:X

[ Voor 99% gewijzigd door elevator op 16-06-2006 13:49 ]

Verwijderd

Ja ik dacht al dat ik dat niet mocht plaatsen... maar ja... hoe kan ik PMen dan? Please... somebody tell me!

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:36:
Geef eerst eens wat meer informatie -welke update bijvoorbeeld en welke melding krijg je *exact* ?

Verder - ik ga eens even je topic titel aan te passen want typefouten, MSN smilies en een ontbrekende Windows versie nodigen nou niet echt uit tot een goed topic he ;)
bedankt voor het aanpassen van de titel. Het zag er eerst idd wel erg lelijk uit en je kunt de titels jammergenoeg niet meer aanpassen op GoT nadat je een topic hebt gestart.

Ik kan trouwens ondertussen ook niet meer zien om welke versie het ging omdat ik nu ook al geen nieuwe updates meer kan downloaden:
Als u updates wilt downloaden, moet u eerst uw Windows-software valideren. Als u de software valideert, weet u zeker dat u een origineel exemplaar van Windows met een geldige licentie gebruikt.

even de omschrijving van de fout:
ik kreeg gister het normale update tekentje onderin mijn taakbalk en deze begon keurig te downloaden. Nadat hij voltooid was verdween het tekentje plotseling inplaats van dat hij vroeg om de update te instaleren. Opzich vond ik het nog niet zo'n groot probleem dat hij niet wou instaleren totdat ik even mijn online webmap wou updaten. Toen kreeg ik onderin de explorer dat gele tekentje die aangaf dat ik eerst de update moest instaleren. Toen wou ik de pc rebooten en ook in het reboot menuutje gaf hij aan dat de update nog geinstaleerd moest worden. Ik heb toen op: "afsluiten nadat de update geinstaleerd is" gedrukt waarna hij gewoon direct afsloot. Vandaag starte ik mijn pc dus weer opnieuw op en hij zei nogsteeds dat hij nog geinstaleerd moest worden.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 13:59:
Ja ik dacht al dat ik dat niet mocht plaatsen... maar ja... hoe kan ik PMen dan? Please... somebody tell me!
Ik was er optijd bij en heb je al een mail gestuurd ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:02:
[...]

Ik was er optijd bij en heb je al een mail gestuurd ;)
You've got mail now!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dan niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.