Hallo allemaal,
ik heb een asp.net site gemaakt welke gegevens uit een database haalt.
In deze database staat een geimporteerde tabel uit een sharepoint 2003 list.
Op de één of andere manier werkt mijn applicatie niet wanneer ik een gelinkte tabel aanmaak naar de sharepoint list. De applicatie crashed dan. Dus mijn oplossing, een geimporteerde tabel.
Dit werkt perfect! Alleen nu wil ik eigenlijk een knop maken op de internetsite waarmee de gebruiker de geimporteerde tabel kan verversen met de huidige gegevens op sharepoint.
Dus mijn vraag:
Hoe update ik een geimporteerde tabel in access?
Het zal waarschijnlijk zo worden dat ik hem eerste moet verwijderen (dat lukt al wel), maar dan moet ik nog een 'nieuwe' geimporteerde tabel aanmaken in access dmv ASP.NET en C#.
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen?
Google gaf ook weinig hits terug waar ik wat mee kon. Eigenlijk niets!
Alvast hartelijk bedankt!
ik heb een asp.net site gemaakt welke gegevens uit een database haalt.
In deze database staat een geimporteerde tabel uit een sharepoint 2003 list.
Op de één of andere manier werkt mijn applicatie niet wanneer ik een gelinkte tabel aanmaak naar de sharepoint list. De applicatie crashed dan. Dus mijn oplossing, een geimporteerde tabel.
Dit werkt perfect! Alleen nu wil ik eigenlijk een knop maken op de internetsite waarmee de gebruiker de geimporteerde tabel kan verversen met de huidige gegevens op sharepoint.
Dus mijn vraag:
Hoe update ik een geimporteerde tabel in access?
Het zal waarschijnlijk zo worden dat ik hem eerste moet verwijderen (dat lukt al wel), maar dan moet ik nog een 'nieuwe' geimporteerde tabel aanmaken in access dmv ASP.NET en C#.
Kan iemand mij wellicht hiermee helpen?
Google gaf ook weinig hits terug waar ik wat mee kon. Eigenlijk niets!
Alvast hartelijk bedankt!