Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Peugeot 307 Radio line-in

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 09:46

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Tweakers,

Sinds woensdag staat er bij ons voor een 307 uit 2002. Een mooie wagen en rijd ook nog lekker. Alleen nu hebben we gister er een Garmin nuvi 300 voorgekocht en hier zit een MP3 speler op :D, nu is mijn vraag zit er op de 307 radio een line-in ingang op. (zo ja wat voorn aansluiting).
Dit omdat we dan misschien die mp3 speler aan de radio hangen, en zo het geluid over de boxen van de 307 laten blaazen :D

Dus zijn er mensen met die auto (en radio) die weten of deze ingang erop zit.

Ik heb al gezocht op tweakers, maar kan niet direct iets over de radio vinden. Op google krijg je allemaal occasions te zien, en ja dat hoeft nou net niet :P

BvD _/-\o_

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 22:38

jep

Mijn dealer zei dat ze dit gewoon kunnen maken, maar dat je 't niet zelf kunt doen omdat zelfs het RD3 radiosysteem aan je boardcomputer vast zit. En dat 't erg eenvoudig is om je hele computer te ontregelen.

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
jep schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:59:
Mijn dealer zei dat ze dit gewoon kunnen maken, maar dat je 't niet zelf kunt doen omdat zelfs het RD3 radiosysteem aan je boardcomputer vast zit. En dat 't erg eenvoudig is om je hele computer te ontregelen.
nou dan weet ik dit ook weer :P.
Even contact opnemen met de peugeotdealer intown en kijken hoe of wat.
(+ even overleggen met ma)

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:30

paQ

jep schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:59:
wat een larie :P

ingang is ingang

mijn vaders 307 heeft een ingang in zijn dashboard kastje.
zoals zoveel auto;s / merken dat hebben.

via de radio af fabriek selecteer je dan de AUX source.
Als je die optie hebt in je radio (kun je zo zien) dan zal je aansluiting vast wel al aanwezig zijn.

Anders effe ebayen
voor bijna ieder merk zijn er audio modules te krijgen die je gewoon aan je huidige systeem kunt koppelen.

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Pietjuh
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 21:07
Trek wel ff je accupolen los en wacht ff, dan kan er niet zoveel mis gaan.

Verwijderd

Pietjuh schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:48:
Trek wel ff je accupolen los en wacht ff, dan kan er niet zoveel mis gaan.
en dan moet je weer alles goed zetten
ramen initialiseren
radiocode invoeren
evt schuifdak initialiseren
(of is dit alleen bij renault zo? :P)

• paQ
  • Laatst online: 18:30

paQ

PSA :+

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

• Jellabie
  • Laatst online: 15:15

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

FMmodulator moest je geen ingang hebben.

Dat stel je een radiopost in waar geen zender op hangt zeg maar, dus speel je je mp3's af via de radio zelf... enkel de kwaliteit is niet zo goed.

De Nederbelg !

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
jellabie schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 17:52:
FMmodulator moest je geen ingang hebben.

Dat stel je een radiopost in waar geen zender op hangt zeg maar, dus speel je je mp3's af via de radio zelf... enkel de kwaliteit is niet zo goed.
naar mijn wete is dit redelijk prijzig, en ik wil er wijnig (het liefst zelfs niets) voor uitgeven.

Maar ik heb vanmiddag ondervonde dat het navigeren en MP3 speler niet echt goed samen gaan. Het werkt wel, maar als ie navi miep iets wil gaan zeggen onderbreekt de MP3, en das gewoon bout :P

• Chevy454
  • Niet online

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Jellabie

Jellabie

Griffin schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 20:28:
[...]

naar mijn wete is dit redelijk prijzig, en ik wil er wijnig (het liefst zelfs niets) voor uitgeven.

Maar ik heb vanmiddag ondervonde dat het navigeren en MP3 speler niet echt goed samen gaan. Het werkt wel, maar als ie navi miep iets wil gaan zeggen onderbreekt de MP3, en das gewoon bout :P
20€....

De Nederbelg !

Verwijderd

en volgens mij niet legaal in NL
maar weet ik niet zeker
Geen van beide? :P

• Jellabie

Jellabie

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 21:02:
[...]

en volgens mij niet legaal in NL
maar weet ik niet zeker

[...]

Geen van beide? :P
Waarom zou dat niet legaal zijn?
Dat ding zendt niets uit hoor :)

Afbeeldingslocatie: http://www.wjjeeps.com/pll_fm_modulator.jpg

Je orginele antenne kabel steek je in dat kastje, en dat kastje steek je dan weer in de antenne ingang van je radio.

Je stelt een ongebruikte post in op je radio, en via dat kastje heb je een ingang waar je je mp3 speler ofzo aanhangt.

De Nederbelg !

Verwijderd

jellabie schreef op zondag 18 juni 2006 @ 00:48:
[...]

Waarom zou dat niet legaal zijn?
Dat ding zendt niets uit hoor :)

[afbeelding]

Je orginele antenne kabel steek je in dat kastje, en dat kastje steek je dan weer in de antenne ingang van je radio.

Je stelt een ongebruikte post in op je radio, en via dat kastje heb je een ingang waar je je mp3 speler ofzo aanhangt.
klopt :)
my bad
ik dacht eerst dat je zo'n ding bedoelde waarbij je een FM signaal uitzend

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is dit niet wat?

http://www.connects2.com/...tID=4&manID=223&modID=543

Overigens... Gaat het om zomaar een mp3speler of gaat het over een ipod? Die laatste zijn namelijk nog wat mooier te integreren met een icelink adapter...

[ Voor 50% gewijzigd door MikeyMan op 19-06-2006 18:13 ]

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
MikeyMan schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:12:
Is dit niet wat?

http://www.connects2.com/...tID=4&manID=223&modID=543

Overigens... Gaat het om zomaar een mp3speler of gaat het over een ipod? Die laatste zijn namelijk nog wat mooier te integreren met een icelink adapter...
Het zou een Garmin Navigatie betreffen (nuvi 300).
Maar momenteel ziet mn ma van het MP3 speler gedoe af, omdat het (zoals ik al zei) het MP3tje onderbreekt als MIEP iets wil zeggen over de navigatie

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Griffin schreef op maandag 19 juni 2006 @ 18:51:
[...]

Het zou een Garmin Navigatie betreffen (nuvi 300).
Maar momenteel ziet mn ma van het MP3 speler gedoe af, omdat het (zoals ik al zei) het MP3tje onderbreekt als MIEP iets wil zeggen over de navigatie
Als je geen route ingeeft, doet ie dat niet, en als je wel een route ingeeft, lijkt het me dat dat juist de bedoeling is?

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
Ik heb wel een oplossing en dat werkte ook bij mijn Corsa C met originele inbouw radio, namelijk: gebruik maken van je carkit ingang van je peugot radio. Het is geen normale line ingang maar een een soort van stekker vorm. Je moet alleen onderzoeken welke 2 je nodig hebt en dan een 3,5 inch aansluiting eraan vastsolderen.
Pagina: 1