Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MMORPG] Hero Online Beta

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 23:44
Hero Online Beta is gestart en vroeg me af wie dit nog meer speelt/test. Het is een closed beta nu maar op verschillende mmorpg fansites zijn nog wat activation keys te krijgen. Voor meer informatie zie http://hero.netgame.com.

Zou graag weer een leuke tweakers guild zien namelijk :9

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 22:21

junglebeast

hier staat iets

Hmm speel al een tijdje KnightOnline, en dat lijkt er erg op. Ik zal het in de gaten houden..maar meer ok niet. Maak de begin post een beetje leuker..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat een saai landschap op die screens zeg :|

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Verwijderd

Hoi, net begonnen..........

en dus heb ik een vraagje.
Zit op de 2de moon server en hier is vraag 1
- Voor welke charc moet je je str. of dex instellen??

vraagje 2
- Wat voor skill kan je bij mijn charc doen??? kan ik ze alle 4 doen of is het echt 1 type?

groetjes!!!!!!!!!!

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-07 23:44
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:45:
Hoi, net begonnen..........

en dus heb ik een vraagje.
Zit op de 2de moon server en hier is vraag 1
- Voor welke charc moet je je str. of dex instellen??

vraagje 2
- Wat voor skill kan je bij mijn charc doen??? kan ik ze alle 4 doen of is het echt 1 type?

groetjes!!!!!!!!!!
Vraag 1: Dit kan je instellen voor elk type charc, net hoe je het leuk vind. Veel Dex, minder Str zorgt ervoor dat je minder geraakt wordt, maar wel meer crits doet en minder mist. Daar tegen over is door de lagere Str je damage minder. Andersom wordt je meer geraakt maar heb je door veel Str meer health en doe je meer damage. Dit geldt voor alle 4 de charc.

Denk eraan dat je ook nog Int hebt, deze zorgt ervoor dat je skill attacks en Def sterker worden. Bij 1d (lvl10) moet je zorgen dat je 15 Int hebt anders kan je de skills niet gebruiken die je dan krijgt.

Dit is misschien makkelijker:

1 point str = 1 point normal atk, 1 point skill atk, 3 hp ((added) - increase carry wieght)
1 point dex = 1 point reg. defense, 1 point skill def., 2 point crit, 0.5 point dodge
1 point int = 3 point chi, 0.5 skill atk, 2 point skill def

Vraag 2: Je kan op 1d (lvl10) twee dingen doen, namelijk skill krijgen doordat je je job kiest (hunter, warrior, assassin, priest) en bij de bookshop de wapen skills kopen. Elke charc kan verschillende wapens gebruiken, hierdoor kan je ook 2 skill boeken kopen bij de bookshop. Bijvoorbeeld skill boeken voor een Blade zijn Sword en Bow.

Hoop dat het een beetje duidelijk is, vind het lastig uitleggen aangezien het toch een beetje anders is dan in andere games. Zal binnenkort toch maar eens een mooiere begin post maken :D

[ Voor 64% gewijzigd door Mieze op 19-06-2006 16:37 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-11 20:50
Een topic hierover kan leuk zijn, maar dan wel met een betere (vooral informatievere) topicstart aub :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.