Toon posts:

TV op PC aansluiten lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
ik heb een Nvidia Geforce4 420MX met s-video uitgang. Maar het lukt maar niet om beeld te krijgen op mijn tv. Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en later ook het progje TVTool maar het wil maar niet lukken. Op een of andere manier ziet mijn pc niet meer dat er een TV op aan zit gesloten. Het vreemde is dat het wel werkte toen in nog windows 98 op mijn pc had staan...
Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik er aan kan doen?
Alvast bedankt

PS. Ik wist niet zeker of ik het hier moest posten of bij het V&B forum... Ik hoop dat ik de goede heb gekozen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 02:43 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT!

Kijk eens:

De grote tv-out FAQ

En het gaat over je videokaart, dus moet je even in het andere forum gezet worden :)

[ Voor 124% gewijzigd door Michael Knight op 16-06-2006 02:51 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Tropos
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik zou sowieso onderstaand topic eens doorlezen:
De grote tv-out FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Damn.. toch het verkeerde forum gekozen :P

Wat De grote tv-out FAQ betreft, die heb ik gelezen voordat ik hier poste. Er stond niet echt een oplossing voor mijn probleem in, dus vandaar dat ik het zo probeer.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 13:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Probeer aan detonator 41.09 te komen.

Dat is zo`n beetje de beste versie voor jouw kaart en heeft ook nog goede tv-out ondersteuning zonder al teveel macrovision/overige meuk :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Alphons
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06-2025
Ik heb iets soortgelijks (maar dan anders). Mijn Samsung lcd tv mét DVI-D Male ingang kan geen signaal ontvangen van mijn pc met HDMI uitgang. Vreselijk dure kabel gekocht van 139 euro 10 meter, maar niks werkt. Nu schijnt het te zijn, God betere het, dat Samsung geen pc accepteert via de DVI-ingang. Waarom in vredesnaam niet? Is hier geen foefje voor? Indien niet, is er een adapter te koop voor de pc (bijvoorbeeld scart of s-video naar hdmi) en VGa (d-sub) naar DVI? Zodat ik de dure kabel wel kan gebruiken... Mijn comp heeft alle mogelijke uitgangen en mijn tv alle mogelijke ingangen.. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Alphons op 16-06-2006 09:46 ]

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01 15:02
Heeft je TV geen VGA-ingang? Als je een goede VGA-kabel gebruikt, heb je echt wel een mooi beeld.

Houdoe

• Alphons
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-06-2025
jawel mijn tv heeft alles, mijn pc ook, maar ik wil de al in bezit hebbende kabel gebruiken (hdmi to dvi 10 mtr), dus heb wat verloopstukjes / adapters, tussenstukjes, etc nodig, maar weet niet of deze bestaan voor deze in- en uitgangen..
Pagina: 1