nav dit bericht: nieuws: HTC stopt met merknaam Qtek
Zag ik dus ook dat htc nieuwe toestellen op de markt gaat brengen.
Waarvan dit er eentje is:
Wat ik vooral mooi vind is dat dit toestel waarschijnlijk de "opvolger" zal zijn van de qtek 9100 met als grote voordelen de 2mp camera, snellere cpu, 2e camera aan de voorkant tbv videogesprekken, bt2 en hdspda* geschikt.(ook vast nog wel wat anders).
Hij is ook iets langer als de qtek 9100 maar daarentegen wel dunner!
Even wat specs:
Nu vraag ik me natuurlijk wel af of alle providers ook een beetje in zee zullen gaan met dit toestel.
Nog even een linkje naar de officiele site toe:
http://europe.htc.com/products/tytn.php
*= Hspda (High-Speed Downlink Packet Access) maakt gebruik van het bestaande umts-netwerk, maar haalt hier veel meer uit middels een software-matige upgrade. Met hspda kan naar schatting een gemiddelde snelheid van 550-1100 Kbps worden gehaald. Umts komt niet verder dan een gemiddelde snelheid van 220-320 Kbps.
Aangezien laatst weer een nieuw onderzoek heeft aangetoont dat umts niet schadelijk is zijn ze nu vollop aan het bouwen aan umts netwerken om er strax gebruik van te kunnen gaan maken!
Wat denken jullie ervan gaat dit toestel ook nog op een fatsoenlijk termijn leverbaar worden?
Zag ik dus ook dat htc nieuwe toestellen op de markt gaat brengen.
Waarvan dit er eentje is:

Wat ik vooral mooi vind is dat dit toestel waarschijnlijk de "opvolger" zal zijn van de qtek 9100 met als grote voordelen de 2mp camera, snellere cpu, 2e camera aan de voorkant tbv videogesprekken, bt2 en hdspda* geschikt.(ook vast nog wel wat anders).
Hij is ook iets langer als de qtek 9100 maar daarentegen wel dunner!
Even wat specs:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
| Platform - Microsoft® Windows Mobile® 5.0 with Messaging and Security Feature Pack Dimension - 112.5 mm(L) x 58 mm(W) x 21.95 mm(T) - 176 g with battery pack Processor - 400MHz Samsung stacked CPU Memory - ROM: 128MB (for programs and users’ storage) - RAM: 64MB SDRAM Main LCD Module - 2.8" transflective TFT-LCD with backlight LEDs, touch-sensitive screen - 240 x 320 portrait resolution with 64K Colours - Communications - Dual-mode, HSDPA/UMTS (2100MHz for Europe and 850/1900MHz for USA) GSM/GPRS/EDGE quad band (850/900/1800/1900) Camera - 2 megapixel colour CMOS camera with macro function - Second colour CMOS CIF camera for video telephony Audio - Built-in Microphone / Receiver - Loud Speaker for Hands-Free Support - AMR/AAC/WAV/WMA/MP3 codec Connectivity - Bluetooth® - Wi-Fi (manufacture option) & Interface - Compliant with v2.0 without EDR - - IEEE 802.11b/g compliant Internal WLAN antenna Power - Battery - Removable and rechargeable Lithium-ion polymer - Typical capacity: 1350 mAh - Standby time: Up to 200 hours for GSM; 180 ~ 250 hours for UMTS - Talk time (Screen off): 4 ~ 5 hours for GSM; 2 ~ 4 hours for UMTS - Media playback: 8 hours (WMV); 12 hours (WMA) - AC Adapter - AC input: 100 ~ 240V AC, 50/60 Hz - DC output: 5V and 1A Value Added - MMS and Java applications - Smart Dialing and Voice Speed Dial - Comm Manager - ClearVue PDF, ZIP, and more Applications Colors - Available in Black / Silver Accessories - AC adapter w/ mini-USB power plug / Carrying Case / Sync Cable (mini-USB/USB) / Battery (rechargeable and replaceable) / Stereo wired headset with microphone (button for voice command) |
Nu vraag ik me natuurlijk wel af of alle providers ook een beetje in zee zullen gaan met dit toestel.
Nog even een linkje naar de officiele site toe:
http://europe.htc.com/products/tytn.php
*= Hspda (High-Speed Downlink Packet Access) maakt gebruik van het bestaande umts-netwerk, maar haalt hier veel meer uit middels een software-matige upgrade. Met hspda kan naar schatting een gemiddelde snelheid van 550-1100 Kbps worden gehaald. Umts komt niet verder dan een gemiddelde snelheid van 220-320 Kbps.
Aangezien laatst weer een nieuw onderzoek heeft aangetoont dat umts niet schadelijk is zijn ze nu vollop aan het bouwen aan umts netwerken om er strax gebruik van te kunnen gaan maken!
Wat denken jullie ervan gaat dit toestel ook nog op een fatsoenlijk termijn leverbaar worden?