[Azureus] Blijft 10kb/s downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een paar maand terug heb ik het torrent verhaal een beetje in de gaten gekregen en het werkt allemaal prima en ik gebruik het programma Azureus.

Als ik een bestand download gaat het wel snel, met max. 400 kb/s. Uploaden doe ik ook veel deze staat bijna altijd op 38kb/s. Ik heb 5,99gig gedownload en 13,02gig geupload, mijn ratio verhouding is 2.173.

Het probleem is dat als in nu alleen aan het seeden ben wordt er nog steeds rond de 10kb/s gedownload. Dit was een paar dagen geleden nog niet zo.

Wie heeft hier een oplossing voor want als ik niets download dan wordt er niets gedownload of heb ik dat mis?

Verwijderd

Voor Azereus moet toch ook port 3881 open?

• Martine
  • Niet online
Dat kun je zelf instellen, ik gebruik poort 52525

Verwijderd

heb je ook een router in je netwerk..?

• ReZ1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:10
Staat Azureus niet toevallig gecapped op 10 kB/sec dan? :)

Death Knight Zaebor(80), Warlock Thortur (80) en Druid Galithor (80). Retired.

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Waar zie je die snelheid? Sinds een aantal versies laat Azureus namelijk de overhead ook zien. Snelheid voor het uitwisselen van informatie. Alleen is dat meestal een aantal bytes i.p.v. kbytes.

Verwijderd

ja misschien heb ej wel je upload proberen te cappen maar toch je download op max 10 kbs gezet

bekijk die gegevens even, als je iets kan connecten en kan downloaden dan hoef je naar mijn weten niets te forwarden, tenzij je refused krijgt

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

het is heel goed mogelijk dat je als passthu fugeert voor iemand anders.
anders is het de overhead

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:25

Haan

dotnetter

Volgens mij probeert de TS te zeggen dat er nog steeds gedownload wordt met 10KB/s terwijl hij geen downloads meer heeft aanstaan..
Dus niks geen verhalen over poorten en caps e.d.

Is dat niet gewoon overhead dan? (er gaat altijd verkeer heen en weer)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Haan schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:50:
Volgens mij probeert de TS te zeggen dat er nog steeds gedownload wordt met 10KB/s terwijl hij geen downloads meer heeft aanstaan..

Ik download ook wel eens met Azureus en 10KB/s overhead is wel erg veel hoor! Ik denk dat je max 1KB/s overhead moet hebben (kwa download) als je alleen aan het uploaden bent.

TS... kan je niet uitzoeken (via netlimiter ofzo) van welk ip adres je aan het downloaden bent dan?

Verwijderd

Bij Utorrent heb ik dat ook wel eens; je bent enkel aan het seeden en toch heb je zo'n mooi groen 'upload-streepje' als diagram.

• Martine
  • Niet online
Ik heb wel een router in mijn netwerk maar daar ligt het niet aan, anders had ik voorheen ook wel problemen moeten hebben.
Haan schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 12:50:

Dat bedoelde ik inderdaad.

Het is wel raar, inmiddels zit het weer gewoon op 300bytes per seconden zoals voorheen. Ik heb geen instellingen veranderd of zo...
Pagina: 1