Toon posts:

Wordpress plugin Lighbox2

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik zag net op DizzyWeb's site een super vette Wordpress plugin "Lightbox2" (niet Lightbox JS). Wanneer ik em echter installeer (www.baarsma.net/weblog) en activeer werkt ie niet. Waarschijnlijk is dit weer een onmetelijk domme Noob vraag maar he..... Heeft er iemand misschien een tip?

Thnx,
Niels

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm lekkere spelling....

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:32

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Hiervoor hebben we op GoT de zogenaamde "Edit knop" Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Welkom op GoT trouwens ;)

www.google.nl

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 09:06
misschien handig om eens het wordpress support forum op te zoeken? Is het 2e topic al over wp

Verwijderd

Topicstarter
Had gezocht, maar nix gevonden.... :'(

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:52
Werkt prima op mijn site...... :P

Als ik naar de HTML kijk dan wordt het script geladen en ook je image-tags zijn voorzien van rel="lightbox".

Vreemd geval.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt wel met een alternatief Lightbox JS Plus dan wel zonder de fancy animation.

Thnx

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-01 15:17

Zoefff

❤ 

Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 00:48:
Hey,

Ik zag net op DizzyWeb's site een super vette Wordpress plugin "Lightbox2" (niet Lightbox JS). Wanneer ik em echter installeer (www.baarsma.net/weblog) en activeer werkt ie niet. Waarschijnlijk is dit weer een onmetelijk domme Noob vraag maar he..... Heeft er iemand misschien een tip?

Thnx,
Niels
Ja, informeren op de Wordpress support-site of bij de maker van Lightbox, http://www.huddletogether.com/projects/lightbox2/ :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.