Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• kleautviool
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Mijn probleem is als volgt:

Ik heb dus van Sitecom een bluetoothstickje genaamd CN-500. Nu heeft deze het altijd zonder problemen en naar behoren gedaan. Nu is mijn probleem dat ik na een foutje mijn bluetooth software gewist heb en dus niks meer naar mijn telefoon kan sturen. En aangezien mijn broertje (het is zijn stick) de bijgeleverde cd kwijt is kan in niks opnieuw installeren.

Nu is mijn vraag dus of iemand nog een installatiepakket oid heeft want op de site van sitecom kan ik geen updates/firmware vinden van de CN-500. Ook mbv de GoT-search en Google heb ik geen oplossing kunnen vinden.

Dus als iemand een alternatieve manier weet, hoor ik die graag!

BvD!

edit:
Oja, de drivers van deze pagina (V1 en V2) werken allebij ook niet

http://www.sitecom.nl/drivers_result.php?groupid=10&productid=176&version=V1;001

[ Voor 17% gewijzigd door kleautviool op 15-06-2006 23:59 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:47
http://www.sitecom.nl/dri...ductid=176&version=V2;001 (versie 3.0.1.910 werkt bij mij)

Ik heb dezelfde stick en de cd kwijt. Maar bij mij werkt de software wel. Tip: haal de stick eruit en installeer eerst de software en dan pas de stick erin. Toen deed de stick het ineens bij mij wel.

[ Voor 64% gewijzigd door pinokkia op 16-06-2006 00:04 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• kleautviool
  • Nu online
Ik ga het nogmaals proberen

Bedankt alvast :)

• kleautviool
  • Nu online
Heb de link die je poste gedownload en geinstalleerd, maar als ik nu met bluetooth wil starten krijg ik deze melding:
Uw licensie voor Bluetooth Software staat gebruik met dit Bluetooth-apparaat niet toe. [6]
Vervolgens krijg ik een scherm om een license.dat bestand te openen, maar dat bestand staat niet in de map waar bluetooth geinstalleerd is.

Hoe nu verder?

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:47
kleautviool schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 01:04:
Heb de link die je poste gedownload en geinstalleerd, maar als ik nu met bluetooth wil starten krijg ik deze melding:

[...]

Vervolgens krijg ik een scherm om een license.dat bestand te openen, maar dat bestand staat niet in de map waar bluetooth geinstalleerd is.

Hoe nu verder?
Ik heb alleen op oke gedrukt. En verder niets gelezen. Ging bij gelijk goed.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-11 18:01
Probeer BlueSoleilv1.6.1 (als je stik daar compatibel mee is)
kleautviool schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 23:56:
Mijn probleem is als volgt:

Ik heb dus van Sitecom een bluetoothstickje genaamd CN-500. Nu heeft deze het altijd zonder problemen en naar behoren gedaan. Nu is mijn probleem dat ik na een foutje mijn bluetooth software gewist heb en dus niks meer naar mijn telefoon kan sturen. En aangezien mijn broertje (het is zijn stick) de bijgeleverde cd kwijt is kan in niks opnieuw installeren.

Nu is mijn vraag dus of iemand nog een installatiepakket oid heeft want op de site van sitecom kan ik geen updates/firmware vinden van de CN-500. Ook mbv de GoT-search en Google heb ik geen oplossing kunnen vinden.

Dus als iemand een alternatieve manier weet, hoor ik die graag!

BvD!

edit:
Oja, de drivers van deze pagina (V1 en V2) werken allebij ook niet

http://www.sitecom.nl/drivers_result.php?groupid=10&productid=176&version=V1;001
Pagina: 1