Sinds twee weken ben ik de trotse eigenaar van een Philips DVDR3330H die ik gebruik in combinatie met Digitale tv van KPN. De DVD recorder werkt in principe prima maar er is een probleem waar ik mij nogal aan stoor, dat is het feit dat de "Automatisch opnemen van satelliet ontvanger" functie niet goed werkt.
Op de een of andere manier stuurt de twintuner een bepaald signaal niet over de VCR poort en daarom springt de DVD recorder niet aan, als ik de scart kabel echter in de TV poort plug begint hij wel gewoon met opnemen zodra ik de twintuner aan zet.
Apparatuur:
Samsung SMT-1100T
Philips DVDR 3330H(Boekje)
Deze twee als volgt aangesloten:
Twintuner:
To VCR: EXT 2 Dvdrecorder
To TV: EXT 1 Televisie
Dvdrecorder:
EXT2: Twintuner VCR poort
EXT1: EXT 2 Televisie
Dus, mijn vraag is of er iemand een oplossing weet waardoor je het wel kan laten werken want ik heb weinig zin om elke keer twee timers in te stellen zoals ik al moest op mijn videorecorder. Het probleem zit hem dus in het feit dat de samsung een "verkeerd" of niet sterk signaal afgeeft op de VCR poort.
Op de een of andere manier stuurt de twintuner een bepaald signaal niet over de VCR poort en daarom springt de DVD recorder niet aan, als ik de scart kabel echter in de TV poort plug begint hij wel gewoon met opnemen zodra ik de twintuner aan zet.
Apparatuur:
Samsung SMT-1100T
Philips DVDR 3330H(Boekje)
Deze twee als volgt aangesloten:
Twintuner:
To VCR: EXT 2 Dvdrecorder
To TV: EXT 1 Televisie
Dvdrecorder:
EXT2: Twintuner VCR poort
EXT1: EXT 2 Televisie
Dus, mijn vraag is of er iemand een oplossing weet waardoor je het wel kan laten werken want ik heb weinig zin om elke keer twee timers in te stellen zoals ik al moest op mijn videorecorder. Het probleem zit hem dus in het feit dat de samsung een "verkeerd" of niet sterk signaal afgeeft op de VCR poort.