Mijn 3540 herkent sinds enkele weken geen enkele cd meer. In eerste instantie werden ook dvd's niet meer herkend. Aangezien de drive nog garantie had heb ik hem teruggestuurd naar de winkel, daar bleek er echter geen probleem te zijn, noch met DVD'' s noch met CD'.s. De drive werd in 2 systemen getest en vervolgens als ok teruggestuurd. Thuis bleek na opnieuw installatie dat DVD's inmiddels vrijwel allemaal werden herkend, maar nog steeds geen enkele cd. Kennelijk is er iets software matigs aan de hand maar wat??
Inmiddels heb ik het volgende al gedaan:
1) firmware geupdate
2) drive uit apparaat beheer verwijderd en weer laten detecteren
3) Nero gedeinstaleerd, toen tot de ontdekking gekomen dat ik deze niet kon installeren (cd werd tensl;otte niet herkend
en toen
4) systeem herstel naar tijdpunt voordat het probleem optrad en nero er ook nog opzat.
Wat nu te doen, windows xp opnieuw installeren kan ook niet met niet werkende cd , toch???
Bvd
Inmiddels heb ik het volgende al gedaan:
1) firmware geupdate
2) drive uit apparaat beheer verwijderd en weer laten detecteren
3) Nero gedeinstaleerd, toen tot de ontdekking gekomen dat ik deze niet kon installeren (cd werd tensl;otte niet herkend
4) systeem herstel naar tijdpunt voordat het probleem optrad en nero er ook nog opzat.
Wat nu te doen, windows xp opnieuw installeren kan ook niet met niet werkende cd , toch???
Bvd