Toon posts:

Ervaringen Acer Aspire desktop?

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader wil weldra een nieuwe pc kopen. Elke computer die wij tot hiertoe gekocht hebben, was in mekaar gestoken door iemand anders, maar doordat we daar eigenlijk nooit goede ervaringen met gehad hebben, opteren we deze keer voor een merk-pc. Omdat we hier toevallig een folder van Acer hebben liggen, is ons oog gevallen op de Acer Aspire E500. Deze computer kost zo'n 800€ en voldoet meer dan voldoende aan de eisen van mijn vader (voornamelijk MS Office, email en internet), maar nu vraag ik mij af hoe het zit met de kwaliteit van die Acer desktops? Van de laptops hoor ik geregeld wel dingen (soms positieve en soms negatieve) maar over de desktops valt niet zo veel te lezen. Is dit merk een goede keuze voor een desktop of zouden we beter naar een ander merk kijken?

Alvast bedank :*)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35

Thandor

SilverStreak

Met de search kom ik het wat tegen. Helaas wel vind je op deze manier wel meestal de negatieve ervaringen. Immers post men wat wanneer het niet meer werkt.

Al met al zal je hoop moeten vestigen op iemand die dit topic ziet en ook zo'n systeem heeft. Ik denk overigens niet dat Acer fabrieksaf alleen maar slechte systemen verkoopt en zal ik niet te terughoudend zijn.
Dat neemt niet weg dat er altijd een rotte appel tussen kan zitten, maar uiteindelijk kan dat met ieder merk ;)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 20:22

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een desktop is idd niet te vergelijken met een notebook :)

Een vriend van me heeft nog steeds een Aspire 366Mhz staan en dat ding wil maar niet kapot (je wil niet weten hoe die eruit ziet..).

Destijds waren ze 'hufter-proof'.

Ik zou wel even opletten of je volwaardige onderdelen krijgt (geen gecastreerde videokaart oid....).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A