een aantal lcd vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

Topicstarter
na het lezen van dit artikel ben ik zeer sterk in de verleiding gekomen om dat ding te gaan kopen. Grotendeels omdat je hem zelf kan programmeren :)

Nu had ik een aantal vragen..
- weet iemand een winkel (in rotterdam het liefst) waar je dit ding kan kopen? Ik ken wel http://www.eio.com/lcdprodt.htm, waar je hem online kan bestellen (er was laatst zo een actie hier op got dat iedereen hem samen ging bestellen, jammer dat ik het gemist heb), hoe lang duurt het ongeveer voor je hem binnen heb? en welke moet ik nou nemen? :)

- Is zo een ding installeren redelijk makkelijk? (ben nl. niet echt zo een elektro-genie)

- ik heb hier nog een oudere 2 gig hd (5 1/2") zitten, past die lcd er gewoon overheen? ik heb nog een cm'tje of anderhalf vrij tussen de hd en de kast.

Alvast bedankt

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
1: Display Electronica (DIL) heeft paralelle displays met LED backlight voor Fl 111,--, kabeltje moet je er ff zelfs aansolderen volgens het schema uit 1 van de lcd topics)

2: Ja :) mits je er software voor kan vinden en je niet in eht bezit bent van 2 linker handen

3: ja en nee :)

Als je erbove/eronder nog ruimte vrij hebt, het ding is hoger dan een 5 1/4" bay

Verwijderd

Er is weer een nieuwe actie volgens mij. Moet je maar effe goed rondkijken. AJO En suc6 :)