Ik wil graag een dual boot maken van mijn amd 64 systeem
nou heb ik de volgende operating systems geinstalleerd op mijn computer
--> Windows Vista Beta2 (64Bit)
--> Windows XP Professional (32Bit)
Windows Vista staat op C:/
Windows XP staat op D:/
ik heb windows vista later geinstalleerd en wil nu een keer terug naar mijn xp installatie.
Maar in verband met de nieuwe bootlader van Vista ( geen boot.ini ) die ik niet kan vinden, is mij dit niet gelukt.
Ik denk dat het probleem is dat ik mijn boot .ini en dergelijke bestanden op mijn C:/ had staan die ik tijdens mijn Vista installatie had geformateerd.
Dus ik heb wel mijn xp nog geinstalleerd maar kan hem nu niet opstarten
-->
wat ik al geprobeerd heb in Windows Vista
System configuration --> bij boot proberen toe te voegen dit lukt NIET.
Gezocht naar een boot.ini of een ander dergelijk boot bestand
* EFI ? *
F8 geprobeerd tijdens opstaren maar dan kan ik alleen mijn maxtor hd schijf kiezen maar hierop staat ook mijn Vista / XP --> hij pakt auto dan Vista, en dat wil ik dus niet.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. wil liever wel windows vista erop laten staan.
nou heb ik de volgende operating systems geinstalleerd op mijn computer
--> Windows Vista Beta2 (64Bit)
--> Windows XP Professional (32Bit)
Windows Vista staat op C:/
Windows XP staat op D:/
ik heb windows vista later geinstalleerd en wil nu een keer terug naar mijn xp installatie.
Maar in verband met de nieuwe bootlader van Vista ( geen boot.ini ) die ik niet kan vinden, is mij dit niet gelukt.
Ik denk dat het probleem is dat ik mijn boot .ini en dergelijke bestanden op mijn C:/ had staan die ik tijdens mijn Vista installatie had geformateerd.
Dus ik heb wel mijn xp nog geinstalleerd maar kan hem nu niet opstarten
-->
wat ik al geprobeerd heb in Windows Vista
System configuration --> bij boot proberen toe te voegen dit lukt NIET.
Gezocht naar een boot.ini of een ander dergelijk boot bestand
* EFI ? *
F8 geprobeerd tijdens opstaren maar dan kan ik alleen mijn maxtor hd schijf kiezen maar hierop staat ook mijn Vista / XP --> hij pakt auto dan Vista, en dat wil ik dus niet.
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. wil liever wel windows vista erop laten staan.
Be nice, You Assholes :)