Ik had nog een ASUS S370-133 slocket liggen, dus nu heb ik er een P3 1 GHz socket 370 processor gekocht. Deze combo wil ik in de BE6 van mijn vriendin stoppen waar nu nog vrolijk een PIII 450 in snort. Ik heb dat al eens eerder gedaan, maar nu werkt het niet.
Ik heb het slocket gebruikt op een AOPEN AX6B en dat werkte prima.
Ik heb de processor getest in mijn ASUS CUV4X-E en dat werkt ook prima.
Zodra ik echter deze combo in de BE6 stop gebeurt er weinig.
De voeding gaat aan, de fans gaan draaien etc, maar hij start niet op.
Ik heb de laatste bios versie er op zitten en ik heb de CMOS reeds meerdere malen gecleared inclusief het indrukken van de power button terwijl hij in reset modus stond. (voeding niet aangesloten)
Tevens heb ik geprobeerd de bios geheel in te stellen alsof de slocket er in zit en daarna te rebooten met slocket, geen resultaat.
Kan iemand zich nog voor de geest halen hoe hij vroegah zijn slocket aan de praat kreeg?
Zijn er dingen van duh kwaliteit die ik vergeet?
Een beetje hulp voor dit oude beestje zou op prijs gesteld worden
Ik heb het slocket gebruikt op een AOPEN AX6B en dat werkte prima.
Ik heb de processor getest in mijn ASUS CUV4X-E en dat werkt ook prima.
Zodra ik echter deze combo in de BE6 stop gebeurt er weinig.
De voeding gaat aan, de fans gaan draaien etc, maar hij start niet op.
Ik heb de laatste bios versie er op zitten en ik heb de CMOS reeds meerdere malen gecleared inclusief het indrukken van de power button terwijl hij in reset modus stond. (voeding niet aangesloten)
Tevens heb ik geprobeerd de bios geheel in te stellen alsof de slocket er in zit en daarna te rebooten met slocket, geen resultaat.
Kan iemand zich nog voor de geest halen hoe hij vroegah zijn slocket aan de praat kreeg?
Zijn er dingen van duh kwaliteit die ik vergeet?
Een beetje hulp voor dit oude beestje zou op prijs gesteld worden