een klein misverstand wegwerken

Pagina: 1
Acties:

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Ik wil even wat duidelijk maken, ik kan het niet uitstaan als een persoon over 3d engines praat en dan alleen praat over ID. "Zij waren de eerste die een 360graden in de rondte engine maakten.." FOUT. Dit waren de makkers van Interplay en Parralax met Descent. Descent I was revolutionair, maar iedereen vond het te moeilijk en ging dus maar wat anders spelen. De credit gaat naar Parralax, en NIET naar ID.

-- Altijd blijven prutsen --

Verwijderd

Ja hartstikke fijn man, heb je ook nog wat zinnigs te melden of niet?:?:?

Verwijderd

Boeiuh. :Z

Verwijderd

leuk, maar JIJ hebt het fout...

de eerste engine waarin je 360 graden IN DE RONDTE kon draaien was die van ID (Wolfenstein 3D)...

De eerste waarin je alle drie de assen kon gebruiken was idd van Interplay...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Draai jij in elke flightsimulator niet om 3 assen? Als dat zo is dan was Descent echt niet de eerste. Falcon 1.0 op PC uit......'87 of '88 of nog ouder, de flightsims van Microsoft, SubLogic en MicroProse!

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Op vrijdag 26 januari 2001 18:26 schreef FoggyFreek het volgende:
Ik wil even wat duidelijk maken, ik kan het niet uitstaan als een persoon over 3d engines praat en dan alleen praat over ID.
Ja, en ? Wat wil je nou bereiken met deze topic ? Je haalt oude }:O en uit de sloot.

Verwijderd

Wat een klote onzin is dit man... Q1 is toch vele malen leuker dan Decent hoor (= mijn mening)... ik heb nog nooit iemand Decent1,2of3 multiplayer zien doen hoor en Q1 des te meer hoor...
Ja, en ? Wat wil je nou bereiken met deze topic ? Je haalt oude }:Oen uit de sloot.
daar heb je gelijk in man, dit is al een heeeeeeeleee ouwe }:O

;)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Sp1ke, jij snapt volgens mij ff niet waar de topic over gaat ...
lees um ff opnieuw door :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 17:45

FoggyFreek

I'm a llama again!

Topicstarter
Sorry hoor... SORRY HOOR dat ik erop terugkom.
Het was een statement, en misschien een domme, maar dat afgezeik vind ik ietwat overdreven.
En wat betreft het muliplayer gedeelte van Descent, probeer het maar is jochie, is wel net ietsje moelijker dan quake, quake is de arcade mode, Descent de simulation.:):)

-- Altijd blijven prutsen --

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 23:53
Wie de eerste 360graden 3d engine had weet ik niet, maar ik weet wel dat descent het eerste spel was dat ik ooit multieplayer speelde (afgezien van splitscreen natuurlijk).

Toen ik het voor het eerst zag snapte ik er echt geen hout van, maar eigenlijk was het best een stoer spel.

Verwijderd

Wat maakt het nou uit wie de eerste was.
Tis er nu, en das mooi.

Kan me nie zoveel boeiuh wie de eerste was.
En als je daar pissig om word moet je ff |:( doen.

Verder best wel :Z dit.

DC
Pagina: 1