Toon posts:

SPSS vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey hey,

Ik heb voor mijn afstuderen een experiment gedaan en de gegevens in SPSS 11.0 ingevoerd. Ik heb alleen bij de invullijsten 2 verschillende versies gemaakt. Versie 2 waren de 50 vragen van versie 1 maar dan gespiegelt. Nu moet ik die zien om te polen zodat ik iets met de data kan.

Het bestandje staat hier .

Heeft iemand hier ervaring mee/verstand van? Ik kan natuurlijk alle getallen opnieuw gaan intypen voor versie 2, maar er moet een makkelijkere manier zijn.

Groeten Jeroen

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:57

markvt

Peppi Cola

Ook handig dat je je onderzoeksresultaten zo te grabbel gooit :(

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
Het hoord hier dus niet thuis, zat me al af te vragen waar ik het dan moest plaatsen.

En over die onderzoeksresultaten, de namen zijn zonder achternaam en de gegevens zeggen denk ik toch niet zoveel.

Ik kijk wel even bij een ander topic

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

SPSS is een Nederlandse software, misschien kun je eens de handleiding doorlezen (ik heb er ooit eens mee gewerkt).

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 praktijktentamens en 1 theorie tentamen ervan gehaald en een werkboek, maar krijg het niet voor mekaar.

Eerste gedachte transform/recode, maar dat is om schalen om te polen en niet hele reeksen met variabelen.
Pagina: 1