Toon posts:

[HULP] Aanschaf Laptop (Budget ¤850,-)

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag al dat er meer topic's over waren en hoop dan ook niet dat mensen het vervelend vinden dat ik óók een topic start.
Vandaag ben ik geslaagd voor mijn HAVO diploma dus kan ik me bezig houden met de toekomst. Aangezien ik volgend jaar een economische studie ga volgen heb ik een Laptop nodig. Nu heb ik een beetje door de Pricewatch gebladerd. En de laptop guide. Maar ondanks deze handige gids kom ik er niet helemaal uit. Er zijn zoveel verschillende typen van het zelfde merk met name Acer, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Voor de mensen die mij willen helpen zal ik even mijn wensen opschrijven:

Budget:
Ongeveer €850,-

Functie:
Ookal zal ik veel Excellen en Word-en wil ik er ook een beetje mee gamen en vooral Photoshoppen/Illustrator/Premiere.

Windows

Gewicht:
Liever niet meer dan 3Kg.

Style:
Het liefst wit, maar dat zie je nergens voor deze prijs. Ik hou van strak vierkant. Dus geen vreemde bollingen en rondes.

Verder:
Draadloos internet funtie zou handig zijn, veel opslag ruimte, geheugen ach jullie begrijpen me wel. Zoveel mogelijk waar voor me geld inclusief goede kwaliteit.

Nou ben benieuwd of iemand iets goeds weet.

- Edit: € euro teken werkt niet helemaal in de titel zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 21:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een laptop die ik momenteel op het ook heb. http://prf.icecat.biz/ind...mi=product;shopname=obcs;

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Thandor

SilverStreak

Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Ik zie nergens dat je reeds notebooks hebt uitgezocht. Er zijn inderdaad talloze notebooks te vinden. Je bekijkt diegene van jouw prijscategorie en vergelijkt de voordelen. Afijn, er zijn een aantal zaken die niet voldoen aan de eisen in de bovengenoemde link.

Al met al gaat dit topic dan ook op slot.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.