[WinXP] IMAPI CD branden service installeren

Pagina: 1
Acties:

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-03 17:13
Ik heb ooit een unattended installatie gedaan, maar het probleem is dat de IMAPI service daarbij niet is geïnstalleerd.

Ik deed al wat zoekwerk, maar ik kwam meestal uit op sites die vertellen hoe je die service aan of uit zet.

Ik zou dit echter nu 1x nodig hebben (branden van back-up van drm beveiligde wmv file in mediaplayer).

Iemand een idee hoe ik dat nog kan installeren?

Andere pc of formatteren is zeker geen optie, daar de drm nu enkel en alleen op deze pc afspeelt...

Verwijderd

Mooi spul dat DRM, ik kan je vertellen hoe je een programma als een service installeert, maar dit komt uit windows zelf. en er zijn weinig mensen die deze service er helemaal uitgesloopt hebben.

Met Nforce gedaan zeker ? Zo ja zou ik ook daar even in de forums rondsnuffelen over welke bestanden er zoal worden verwijderd worden als je de imapi brand service verwijderd.

• Tom_G
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-03 17:13
Nlite dacht ik. Daarmee slipstream je een cd.

De drm is enkel een test, en volgens de site waar ik de film gekocht hebt, kan je een back-up van je film maken naar een ander medium, er staat verder niks gespecifiïerd.

Bij wma kun je in elk geval vanuit windows mediaplayer branden als audio cd, ook bij drm...