Mp3's branden op bepaalde volgorde voor in de auto

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-02 17:02
Hey mensen. Nou heb ik vandaag mijn autoradio met mp3 ingebouwd en ik stuit op een probleem. Hij kan geen playlists aan. Maar ik wil mijn nummer wel in een bepaalde volgorde luisteren en geen geshuffle ofzo. Nou heb ik al vele topics gezien over file renamers enzo, maar wat ik wil is het volgende:
Een programma waar je je mp3 bestanden in sleept--> in een bepaalde volgorde zet--> het vervolgens brand in mijn gekozen volgorde door er automatisch nummertjes voor te zetten.

Nou weet ik niet of er zulke programma's bestaan, maar ik hoop dat jullie er een paar kennen. Het zou namelijk een hoop werk schelen (eerst de nummers kopieren naar een andere map-->hernoemen met total commander-->dan pas branden).

Master_A

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 16:55
Volgens mij maakt dat niet uit, de volgorde wordt bepaald door je speler. Die sorteert op alfabet. Dus ik denk dat idd renamen de enige mogelijkheid is.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Kan je misschien vanuit een playlist de filename van een mp3 veranderen? Of dat je de tag "number" opeenvolgend volgens een bepaalde playlist laat gaan.
Het gaat erom dat je dan uiteindelijk nummers krijgt als
01 - blabla.mp3
02 - volgende.mp3
etc.
Ik zou eigenlijk niet weten of er een programma bestaat wat info uit playlists kan halen om naar tags van de mp3 te schrijven :)

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19-02 17:02
Ik wil gewoon mijn nummers in een volgorde zetten in een brand programma waarna hij de nummers in dezelfde volgorde op de cd brand door er 001, 002, 003 enz. ervoor te zetten. Het moet wel een mp3 cd blijven.

Master_A

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Geen idee of er brandprogramma's zijn met zulke rename-functies, maar anders neem je toch gewoon een beetje intelligent file rename tooltje? Dat je dan ff tijdelijk je mp3's moet kopieren of hernoemen is ff jammer dan, maar met zo'n tooltje haal je die nummers er ook zo weer voor weg :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:27
Renamen doe ik heel eenvoudig in Total Commander
Op volgorde slepen en branden kan gewoon in Nero.

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1