Toon posts:

SB Live! doet het niet meer na installatie iPod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het installeren van alle benodigde software voor een iPod doet de geluidskaart het opeens niet meer.... Er wordt geen hardware gezien. Ik heb alle SB Live drivers eraf gehaald en als ik die dan opnieuw wil installeren krijg ik de melding dat er geen hardware is...! 8)7

Is dit puur en stom toeval (m'n kaart gewoon kapot) of kan die installatie van iPod/Quicktime/iTunes iets gedaan hebben met het systeem...?

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kaart even in een ander systeempje gooien of wisselen van PCI slot?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
Ander systeem heb ik ff niet. Een ander PCI-slot helpt ook niet. Hij lijkt gewoon stomtoevallig kapot...

Hm, shit... weet iemand anders een goedkope soundcard met een MIDI-compatible gameport...? De meeste soundcards hebben die niet meer omdat iedereen natuurlijk usb-controllers heeft... Maar op deze computer moet een keyboard aangesloten worden voor MIDI: als ik ook nog een of andere mini-interface moet kopen... :O Balen...

Verwijderd

Topicstarter
En nu werkt een ander slot opeens wel! 8)7 SNap er niets van... Kan een PCI-slot zomaar opeens kapot gaan...??? Nadeel is dat de geluidskaart nu naast de videokaart zit: ik had wel eens gehoord dat dat niet altijd super werkt, vooral als je ook muziek opneemt. Nou ja, als ik last krijg moet ik alle kaarten maar door elkaar gaan halen...