Toon posts:

MS XP & Explorer en Mozzila Firefox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb problemen met plaatjes weergeven in MS Internet Explorer. Het lijkt alleen .jpg tjes die wegblijven, soms 10 min later, wil het wel weer, wwet ik niet zeker, kan ook zijn dat ik in de tussen tijd andere dingen heb zitten doen die het slot er mogelijk weer even tijdelijk af heeft gehaald (?)

Ach ja Firefox is er ook nog. Maar ja die zit om de 10 seconden te zeuren dat hij via bluetooth verbinding wil maken.

Heb Windows XP zonder SP2
Bitdefender 9.5 virusscanner
Sygate Personal Firewall Pro 5.5

Wie weet de oplossing(en)?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:37:
Ik heb problemen met plaatjes weergeven in MS Internet Explorer. Het lijkt alleen .jpg tjes die wegblijven, soms 10 min later, wil het wel weer, wwet ik niet zeker, kan ook zijn dat ik in de tussen tijd andere dingen heb zitten doen die het slot er mogelijk weer even tijdelijk af heeft gehaald (?)

Ach ja Firefox is er ook nog. Maar ja die zit om de 10 seconden te zeuren dat hij via bluetooth verbinding wil maken.
waarschijlijk zit er iets niet goed in je systeem, Firefox heeft namelijk niks met bluetooth te maken, als daar al een probleem zit dan is dit net zo goed het geval in IE, wellicht dat daar dus ook ergens je probleem met die plaatjes zit?
Heb Windows XP zonder SP2
Bitdefender 9.5 virusscanner
Sygate Personal Firewall Pro 5.5
heb je het al geprobeerd zonder deze virusscanner en personal firewall? dat soort programma's veroorzaken vaak problemen imo. Daarnaast is het niet onverstandig om te upgraden naar SP2, dit lost namelijk ook behoorlijk wat problemen op :)

Verwijderd

Topicstarter
Erkens schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 19:41:
[...]

heb je het al geprobeerd zonder deze virusscanner en personal firewall? dat soort programma's veroorzaken vaak problemen imo. Daarnaast is het niet onverstandig om te upgraden naar SP2, dit lost namelijk ook behoorlijk wat problemen op :)
Zonder die 2 nog niet geprobeerd. Zal ik zo even proberen. Sp2 heb ik er ook liever op, maar ja, had een originele XP incl Sp2 die niet starten wou vanaf cd. Dan maar een andere cd proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik wel net even hebben dat de plaatjes het niet doen. Dus kan wel even duren :)

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

offtopic:
Wat een rare zinsopbouw heb jij CharlyG zeg :P Ik moest het 2x lezen voor ik het begreep :X

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

Topicstarter
Haha :)

Nederlands is niet me sterkste kant.
Pagina: 1