Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[AVG Free] Geeft error met ABC torrent

Pagina: 1
Acties:

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Sinds vandaag geeft AVG Free Edition de volgende melding bij het uitvoeren van:

ABC Torrent geeft: Trojan horse Generic2.A0K
Hitmanpro2.exe geeft: Trojan horse Generic.POU

En zelfs een verse installatie van BitTorrent, gedownload via de software updates van T.net, geeft errors.

Herkent hij iets verkeerds ineens sinds een update? Of zit mijn pc bomvol met lastige virii? Ik verwacht eigenlijk dat het eerste het probleem is aangezien Norton geen problemen geeft.. maar toch.. Iemand ervaringen?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

- Dat de ene virusscanner niets vindt maar de andere wel komt vaak genoeg voor
- Ik heb met AVG ook wel eens last van false positives, vaak na een tijdje (updates?) is dat inenen weer weg :)

Ik weet zo niet of je het heuristic level in kunt stellen, zet em bijv eens op normal ipv high

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nou ik kreeg zelfs geen rechten meer op de bestandsnamen abc.exe en bittorrent.exe, dus AVG maar gedeinstalleerd, rebooten en toen lukte het wel. Nu nog een gratis alternatief zien te vinden als virus scanner.. :)

Nooit problemen met AVG gehad maar van mijn torrents blijven ze af! :(

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Zelf gebruik ik http://www.free-av.com/ sinds AVG een virus van 2 jaar oud gewoon doorliet, en ik al mijn MP3 bestanden kwijt was.

Juist