Toon posts:

XBOX bij aanschaf van een mobieltje!

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Doe dit niet af als spam, ik werk niet bij/voor bol.com
Maar mocht iemand nog een mooi mobieltje nodig hebben, is dit toch super meegenomen. Niks voor mij, maaarre, als iemand hier kan van profiteren 'good for them'.

Dit is the link

Iemand nog een mobieltje nodig, echt, mensen blijkbaar moet MS deze dingen kwijt :D !

Overigens, gaat over XBOX 360 CORE.. Ik keek over het officiele XBOX 360 topic heen, ik zal het daar ook nog wel posten als dit niet een eigen topic waard is

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.marktplaats.nl kom op maar niet hier lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok Ok.. doe maar slotje dan als het hier niet gewaardeerd word. My humble apologies :). Gameze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Denk je nou echt dat dit zo goedkoop is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
480 euro voor een crashende spelcomputer en nog niet 2 uur bellen per maand? Koopje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:08:
Ok Ok.. doe maar slotje dan als het hier niet gewaardeerd word. My humble apologies :). Gameze
ben je nou echt zo wanhoop? je gaat hier toch geen spullen verkopen. daar heb je andere site's voor.. zoals:

www.speurders.nl
www.marktplaats.nl

enzovoort

Slot pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Metal schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:09:
Denk je nou echt dat dit zo goedkoop is? :?
Mwah ik vond het in elk geval ontzettend opmerkelijk. Toen ik 2 jaar geleden mijn bel abo afsloot was dat ook rond de 22 euro. Nu heb ik een wel wat goedkoper abo-tarief, maargoed. Misschien heb je gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:12:
[...]

ben je nou echt zo wanhoop? je gaat hier toch geen spullen verkopen. daar heb je andere site's voor.. zoals:

www.speurders.nl
www.marktplaats.nl

enzovoort

Slot pls
Zucht. Dat vind ik heel jammer, 'ik wil niks verkopen'. Ik heb niks te verkopen, ik heb niks met een xbox, ben blij met mijn cube in afwachting voor Wii. Ik poste dit, omdat Bol.com dus zo'n actie heeft, en ik kon me zo 1 2 3 best voorstellen dat men hierin geinteresseerd was.
Spijtig weer, zo'n reactie.. 'ik spullen verkopen'. Twas maar een goed bedoeld nieuwtje, waar wellicht iemand van gebruik van wilt maken. Maargoed, twas al duidelijk dat het niet gewaardeerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:12:
[...]

Mwah ik vond het in elk geval ontzettend opmerkelijk. Toen ik 2 jaar geleden mijn bel abo afsloot was dat ook rond de 22 euro. Nu heb ik een wel wat goedkoper abo-tarief, maargoed. Misschien heb je gelijk.
2 jaar geleden kon je kiezen tussen vrijwel gratis en zo duur als je maar wilt, en dat kan nu nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 23:26

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Je moet je maar eens af vragen of je die xbox echt gratis krijgt, ofdat wij nederlanders zwaar opgelicht worden voor de mobiele beltarieven.

Nothing is a problem once you've debugged the code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
DaRealRenzel schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:37:
Je moet je maar eens af vragen of je die xbox echt gratis krijgt, ofdat wij nederlanders zwaar opgelicht worden voor de mobiele beltarieven.
''t is gewoon een verkapte vorm van kopen op afbetaling :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:27
Lekker boeiend :z
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.