Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia N70 / TomTom Mobile 5 / Leadtek GPS 9537

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb geprobeerd met de search een oplossing voor mijn probleem te vinden, zonder resultaat.

Ben in het bezit van een Nokia N70, hierop draait TT Mobile 5 met de Benelux en Duitsland maps.

TT5 wilt echter niet werken met mijn Leadtek GPS 9537. Ik krijg continu de melding 'Geen bruikbaar GPS-signaal!'. Heb het device na het paren ook al eens hernoemd naar TomTom Wireless GPS. Dit echter ook zonder resultaat. de 2 lampjes van de 9537 blijven echter continu blauw branden zodra TT5 op mijn N70 draait.

Iemand die mij verder kan en wilt helpen?

Bedankt alvast!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 20:26
geen bruikbaar gps-signaal betekent dat je wel verbinding hebt met het apparaat, maar dat je geen goed genoeg gps-signaal ontvangt. ga eens buiten staan. als je geen verbinding hebt met het apparaatje zelf verschijnt er geen gps-apparaat
been there, done that ;)

en o ja, in het instellingenmenu kan je kijken of je verbinding hebt met satellieten, met die verticale balkjes :)

[ Voor 19% gewijzigd door jakob op 15-06-2006 17:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
willy486 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:19:
geen bruikbaar gps-signaal betekent dat je wel verbinding hebt met het apparaat, maar dat je geen goed genoeg gps-signaal ontvangt. ga eens buiten staan. als je geen verbinding hebt met het apparaatje zelf verschijnt er geen gps-apparaat
been there, done that ;)

en o ja, in het instellingenmenu kan je kijken of je verbinding hebt met satellieten, met die verticale balkjes :)
Heb het buiten ook al geprobeerd & ben er een dik half uur mee in de auto mee bezig geweest...

• jakob
mss door de regen :?
wat zie je bij die balkjes?
wijzig voorkeuren => Toon GPS-Status
als je daar balkjes ziet ben je verbonden, anders klik je maar op Stel in, en probeer je het nog een keer

Verwijderd

Topicstarter
willy486 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:00:
mss door de regen :?
wat zie je bij die balkjes?
wijzig voorkeuren => Toon GPS-Status
als je daar balkjes ziet ben je verbonden, anders klik je maar op Stel in, en probeer je het nog een keer
Als ik de GPS uitzet zie ik Geen GPS-apparaat!. Zet ik hem weer aan dan is het Geen bruikbaar GPS-signaal! en staan er cijfers onder de balkjes. En dat geel/blauwe rondje rechtsbovenin blijft ronddraaien. Het balkje linksonder (28) zie ik wel bewegen...

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

luister..

die leadtek zet je aan en legt hem in de buitenlucht. Daarna loop je weg. Laten liggen dus!
Na 30 minuten kom je terug en kijk je of je nu wél een bruikbaar signaal hebt.

Ik denk zomaar van wel nl. :)

Wise enough to play the fool

• jakob
mja alles ziet er in orde uit, als je balkjes ziet is dat het teken dat je verbinding hebt, en die nummertjes zijn de satellieten. kan wel ff duren eer je optimale verbinding hebt, maar het is toch ook niet optimaal van hem telkens eerst een half uur buiten te moeten leggen. mss slecht bereik op jouw grondgebied, wat mij wel zou verwonderen maar kom. misschien heb je meer geluk op een zonnige dag. om goed te zijn heb je 3 satellieten nodig

Verwijderd

Topicstarter
teacher schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 18:18:
luister..

die leadtek zet je aan en legt hem in de buitenlucht. Daarna loop je weg. Laten liggen dus!
Na 30 minuten kom je terug en kijk je of je nu wél een bruikbaar signaal hebt.

Ik denk zomaar van wel nl. :)
Kom net thuis van 't werk en heb dit ff geprobeerd. Wel geen half uur dan ;) Heb hem even een 5tal minuten buiten gelegd en toen werkte hij idd.

Bedankt voor de hulp mensen!

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem net op 2 routes geprobeerd, werkt perfect! Thx again! :*)
Pagina: 1