I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Geen idee.Op vrijdag 26 januari 2001 18:06 schreef Horus het volgende:Moet je er nog kwijt?
Wilde binnenkort toch al een spuitje kopen, dus als je een leuke prijs hebt.
Weet over een paar dagen wel meer.
Tot nu toe zijn ze niet te koop omdat ze allemaal al vergeven zijn.
Maar kan nog veranderen de komende dagen
Als je even op had gelet.Op vrijdag 26 januari 2001 18:21 schreef Fatal het volgende:
hmm.. 3 dezelfde icons.. grmbl..
Er is een tweaker overleden.
Dat icoontje is uit respect en medeleven.
Als eer betoon aan Irrelevant, die 12 januari tragisch om het leven is gekomen door een auto-ongeluk, is dit het minste wat we voor hem kunnen doen, dus verander allemaal je user-icon in het bloemetje....Op vrijdag 26 januari 2001 18:21 schreef Fatal het volgende:
hmm.. 3 dezelfde icons.. grmbl..
R.I.P. Irrelevant
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Yep, jij moet het maandag/dinsdag wel binnen hebbenOp vrijdag 26 januari 2001 20:09 schreef Demoniac het volgende:
Hehehe... een van die spuitjes is voor mij*D
Jij zaterdag, of anders maandag..Op vrijdag 26 januari 2001 20:25 schreef Alchemy het volgende:
En ik? ;pp
:D:D:DOp vrijdag 26 januari 2001 20:24 schreef Phreak het volgende:
[..]
Yep, jij moet het maandag/dinsdag wel binnen hebben.
Spuiteeeeh!
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Op vrijdag 26 januari 2001 20:33 schreef Demoniac het volgende:
[..]
:D:D:D
Spuiteeeeh!
Verwijderd
Kan... nahOp vrijdag 26 januari 2001 21:29 schreef Demoniac het volgende:Eej Phreak, je kan het ook allemaal zelf houden en je hele kast er mee vol spuiten...
Is niet eerlijk tegenover jullie, hebben jullie niks..
Verwijderd
Ik verstuur het ook pas vandaag he...Op zaterdag 27 januari 2001 13:02 schreef masterwill het volgende:
:'(
damn zit geen silver bij de post.......
maandag of dinsdag dan maar......
Hehe
Verwijderd
Verwijderd
ooow, nou bergrijp ik het. Hebben jullie dan niet zelf chocolade pasta?Op zaterdag 27 januari 2001 14:14 schreef masterwill het volgende:
koelpasta...
voor op je boterham te smeren
Geintje, ik begrijp heus wel wat ermee wordt bedoeld met koelpasta
spuiten is niet goed voor je kan je ook dood aan gaan.Op vrijdag 26 januari 2001 20:09 schreef Demoniac het volgende:
Hehehe... een van die spuitjes is voor mij*D
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Een stuk of 60 a 80 die er gewoon binnen 1 dag uitgingen!
Tot nu toe niet.Op zaterdag 27 januari 2001 14:53 schreef jjwa het volgende:
Vraagje:
heb je er nog 1 over?
Maar als je wat wil hebben stuur een mailtje en zet ik je op de 2e plaats..
Tssssssk... patser..Op zondag 28 januari 2001 04:50 schreef AntonT het volgende:Ik heb er meer gezien... Op het HCC bij CTW...
Een stuk of 60 a 80 die er gewoon binnen 1 dag uitgingen!
Maar ik was ook op de HCC en heb jawel.. Femme ook gezien bij de CTW stand
Zo'n gat is Amsterdam toch niet ?
Nou ja al een meeltje gestuurd (VVumpie)
[\EDIT] Dinsdag dus geen Disneydag [\END EDIT]
Meteen ff ingekleurd en nu looopt ie i.p.v. 900 op 1010 (101 x 10) met 1,8 en 3,40 en nog redelijk stabiel. NU nog hopen dat die FOP's snel binnenkomen kan ik nog verder
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
www.oc-shop.nlOp donderdag 01 februari 2001 15:19 schreef TheKing het volgende:
Waar haal ik die prut??
www.ned-cool.nl
www.coldcpu.com
www.coolingstore.com
Ermm.. genoeg?