Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-11 11:38

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Topicstarter
Telkens als ik een telefoongesprek wil opnemen, moet ik naar een menuutje en dan Opnemen kiezen. Zodra ik dit doe hoort de andere aan de lijn een toon dat ik aan het opnemen ben..

Is het mogelijk om sneller een gesprek op te nemen dus met 1 toets?
En is het mogelijk om de opneemtoon te uit te zetten ?

Personal Homepage

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:43
je kan dat vanbuiten leren, het hoeveelste item dat is in de lijst en dan menuknop + cijfertoets. anders denk ik niet direct aan iets

• Vectrox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-11 11:38

Vectrox

\m/ 0_0 \m/

Topicstarter
Is het ook mogelijk om de record toon uit te schakelen ?

Personal Homepage

Verwijderd

Vectrox schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:25:
Is het ook mogelijk om de record toon uit te schakelen ?
Als het niet bij de opties staat zou je kunnen proberen wat er gebeurt als je je hele telefoon op stil gooit, dus ook geen bevestigingstonen... Maar er is een reden voor die piep- privicy. Ik zou het niet op prijs stellen als mensen gesprekken opnemen zonder mijn weten.

• Nevie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-11 14:35
Volgens mij mag je (o.a. in Nederland) niet eens gesprekken opnemen zonder dat de andere partij dat weet, daarvoor is die piep ook.

Verwijderd

In Nederland is het wel toegestaan om gesprekken op te nemen waar je zelf aan deelneemt. (ook al maak je dat aan de andere partij niet bekend)
Zie wetboek van strafrecht artikelen 139a en 139b.

Helaas nog steeds geen oplossing? (zelfde probleem hier met een K750i)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze vraag had ook gerust in het centrale topic gesteld mogen worden. Daarnaast is het topic inmiddels al vrij oud.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.