Bios MSI K8N Neo Platinum Write Protection?

Pagina: 1
Acties:

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-01 22:27
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort de bios van mijn K8N Neo Platinum moederbord geflasht. Nu heb ik sinds die tijd wat problemen gekregen met de ethernetkaart op het moederbord, hij krijgt geen IP-Adres meer van de router en verzint na enkele minuten een eigen IP-Adres; zoiets van 169.254.14.128.

Nu heb ik wel een backup van het vorige BIOS gemaakt, maar als ik deze met dezelfde Award utility wil terug zetten, komt er een melding dat de BIOS write protected is. Ik moet volgens het programmatje de jumpers controleren, maar aangezien ik geen jumper hiervoor kan vinden en er ook geen optie voor in het BIOS is (zover ik kan zien), weet ik niet wat ik hiermee aanmoet.

Weet iemand wat ik kan doen? Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderd

dat is zo een automatisch persoonlijk IP-adres. Dat ligt normaal toch niet aan je bios? gewoon je router eens resseteen of moden ressetten lost dat toch, waarom je bios flashen?

Als eens geprobeerd je bios te resetten en dan te flashen?

• bassie91
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-01 22:27
Ja, dat zou je normaal zeggen. Maar de problemen met dat "Automatisch persoonlijk ip-adres" zijn gekomen nadat ik het BIOS heb geflasht. Ook heb ik Windows al 3x opnieuw geinstalleerd met verschillende drivers voor de ethernetkaart, maar dat mag ook niet baten. Dus daarom wil ik mijn oude BIOS weer terug zetten.