Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
Verwijderd
Die herhaal functie voor DVD's zit er niet voor niets op, dus het lijkt me stug dat hij niet verder komt dan het menu.
@Koeitje
Waarom zou een wisselaar dat niet kunnen?
[ Voor 13% gewijzigd door Gonadan op 15-06-2006 16:33 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Verwijderd
Hij heeft het over een dvd-wisselaarGonadan schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:03:
Volgens mij staat er in de handleiding van je DVD speler hoe je een bepaalde track moet herhalen.
Die herhaal functie voor DVD's zit er niet voor niets op, dus het lijkt me stug dat hij niet verder komt dan het menu.
Mijn oplossing werkt 100% zeker.
Verwijderd
Jouw oplossing is ook wat ik in gedachten had alleen is het probleem dat de wisselaar geen gebrande dvd's lust. Dus ik moet ze op een andere manier afspelen en dacht daarom aan een pc waarop ik de iso files kan plaatsen. Alleen heb ik geen idee waarmee ik een playlist kan maken met iso files of dvd bestanden.Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:14:
[...]
Hij heeft het over een dvd-wisselaar![]()
Mijn oplossing werkt 100% zeker.
De wisselaar is een Sony die al een jaartje of 5 oud is, er is budget om een pc aan te schaffen wat mij ook het handigst lijkt. De output word doorgestuurd naar een plasma scherm en een versterker voor het geluid.
[ Voor 5% gewijzigd door Mert op 15-06-2006 16:32 ]
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
Neem maar even van mij aan dat deze wisselaar, ook al zet je hem op repeat, in het menu blijft hangen, waarom begrijp ik ook niet echtGonadan schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:03:
Volgens mij staat er in de handleiding van je DVD speler hoe je een bepaalde track moet herhalen.
Ok, vaagMert schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:34:
[...]
Neem maar even van mij aan dat deze wisselaar, ook al zet je hem op repeat, in het menu blijft hangen, waarom begrijp ik ook niet echt
Lust hij wel gebrande CD's?
Anders kan je misschien denken aan VCD of SVCD.
Al ga je dan wel in kwaliteit achteruit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
alle liedjes in mp3 ploefen, itunes opstarten, klik op random en visualisaties weergeven
het beweegt ook, je hebt muziek en als je in de wachtkamer zit heb je toch geen zin in dvdkwaliteit robbie williams, als het maar beweegt!
Verwijderd
Dat wil je niet kijken op een plasma schermGonadan schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:36:
[...]
Ok, vaag
Lust hij wel gebrande CD's?
Anders kan je misschien denken aan VCD of SVCD.
Al ga je dan wel in kwaliteit achteruit.
Idd, en gebrande cd's lust hij ook niet helaasVerwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 16:47:
[...]
Dat wil je niet kijken op een plasma scherm
Nou, als je een plasma kan kopen dan kan je vast ook wel een nieuwe wisselaar halen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ok, ik heb vandaag met een HIFI/Video boer gesproken en die wist mij te vertellen dat er niet zo'n dergelijk systeem op de markt is. Zolang je met de menu's zit blijf je het probleem houden dat de dvd speler daar input verwacht.Gonadan schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:11:
[...]
Nou, als je een plasma kan kopen dan kan je vast ook wel een nieuwe wisselaar halen
De dvd's zal ik dus moeten rippen, maar dan lijkt het mij weer handiger om met images te gaan werken vandaar dat mijn voorkeur naar een pc gaat ipv weer een wisselaar aan te schaffen.
Verwijderd
De dvd's geript zonder menu en als mappen opgeslagen, iso werd weer een ander verhaal. Daarna de dvd files in een afspreellijst gezet en gaan. Ding op shuffle gezet en loopt nu perfect de hele dag