steam restore probleem

Pagina: 1
Acties:

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 15:59
Ik heb een backup gemaakt met steam en nu wil ik deze terug zetten
Ik heb echter alleen een sim, sid en sis bestaan. Nu was ik al even gaan rondzoeken en normaal moet er ook een steambackup.Exe bijzitten om de backup terug te zetten. Dit heb ik dus echter niet. Er was nog iemand met hetzelfde probleem maar die meneer kreeg het ook niet opgelost
Weet iemand raad ?

• kwdr
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-11 11:49
ik vrees dat je eraan bent voor de moeite.

De bestanden die jij beschrijft zijn tijdelijke bestanden die opgeruimd worden na het maken van de backup. Als je de steam backup functie volledig laat lopen, krijg je 1 groot exe bestand...

pech dus, dat wordt alles opnieuw downloaden (key en account zijn natuurlijk nog geldig hoor)

Succes

• silentkiller
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 15:59
kwdr schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 15:43:
ik vrees dat je eraan bent voor de moeite.

De bestanden die jij beschrijft zijn tijdelijke bestanden die opgeruimd worden na het maken van de backup. Als je de steam backup functie volledig laat lopen, krijg je 1 groot exe bestand...

pech dus, dat wordt alles opnieuw downloaden (key en account zijn natuurlijk nog geldig hoor)

Succes
maar ik laat hem volledig lopen en ik heb op de pc waar ik de backup vandaal haal nog steeds steam staan maar ik heb em al 3 keer gebackupd en hij maakt er maar geen EXE van. ik krijg telkens opnieuw die 3 bestanden :(

Verwijderd

Kan je niet volgende keer gewoon je gehele steam map wegschrijven op andere schijf / DVD. Zo heb ik het gedaan laatste keer en werkte perfect. Je verwijderd alleen je ClientRegistry.blob en hij doet t.