"Pokertafelsoftware" ?

Pagina: 1
Acties:

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:32
Bonjour,

Ik ben van plan een pokertafel te gaan bouwen, en wel met 8 / 10 webcams. Een videotafel dus! Op zich zijn de plannen al helemaal rond, webcams uitgezocht.

Ben van plan om van die sweex minidingen te gebruiken, met misschien een ledje als lichtbron. Enige is, hoe verbind ik dit met de computer?

Aangezien ik op google niet echt verder kom door alle reclame, vroeg ik mij af of hier al iemand zit met ervaring.

Bedoeling is dus: er komen 8 / 10 videostromen binnen op de computer (van de webcams) met het beeld van 2 kaarten van de speler. Bestaat er software om dit allemaal te ordenen zoals je op tv ziet?

Even een stapje terug, het is lijkt me wel mogelijk om 10 videostreams van webcams te sorteren / bekijken op een redelijke pc of niet? ( ga uit van 2,8 ghz).

Bedankt alvast voor jullie reacties!

[ Voor 1% gewijzigd door Matthijs op 15-06-2006 14:40 . Reden: typo ]

• Tr4xt0rm
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09-2025

Tr4xt0rm

Subtitle

ok wel link dat je dit doet maar klinkt leuk

in ieder geval moet je veel geheugen hebben en veel usb aansluitingen

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ga eens op zoek naar WebCam XP en daaraan verwant een kleine webserver zoals Apache o.i.d. met wat extensies; ik denk dat je daar al een end mee kan komen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Als je USB2.0 cams hebt zou ik een aantal PCI-USB-kaarten kopen.
Vaak zijn die simpele cams usb1 en verbruiken ze niet veel bandbreedte, dan kun je bv op elke poort via n hubje 4 cams aansluiten.

edit: en idd, voor dat mozaïekbeeld moet je naar WebcamXP ns kijken, dan kun je een webpagina ontwerpen met zo'n rooster met beelden.

Kijk trouwens ook eens naar de Philips SPC 200NC, dit is een hele goedkope USB2.0 cam met hele goede beeldkwaliteit. Dit zijn volgens mij ideaal in jouw systeem :)
30fps, scherp beeld, beter dan die Sweex USB1 apparaten hoor :)

[ Voor 53% gewijzigd door DarthPlastic op 15-06-2006 14:52 ]

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:32
Ja ziet er wel leuk uit, maar is niet gratis en moeilijk te vinden. Is ook niet echt wat ik zoek, ik zoek eigenlijk gewoon een programma dat ze als thumbs naast elkaar zet, en als het helemaal mooi gemaakt kan worden ook nog de hands erbij. Dat laatste zal wel niet bestaan op de vrije markt, maar het eerste moet toch wel ergens beschikbaar zijn?

Vroeg ik mij ook af, vreet dat heel veel resources van je pc? 8 / 10 webcams?
Pagina: 1