Evo N800V scherm probleem

Pagina: 1
Acties:

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Ik heb hier een nog een goede N800v (buiten de garantie) staan en die heeft al een tijdje last van schermproblemen.

Het lijkt eropat het scherm niet helemaal meer scherp is. Het beeld is op 1024 x 786 nog wel te zien, maar zodra je hem hoger zet wordt het onduidelijk. Wat ik hoorde is dat het scherm te hard op de basis heeft gedrukt, maar meer weet ik niet.

Heb al geprobeerd het scherm te wrikken en om dat basis te drukken, maar niets helpt. Ik heb hem nog niet open geschroefd, maar heeft iemand dit wel eens gehad en waar zou ik op moeten letten?

Ik denk dat het aardig wat gaat kosten om hem te repararen en dat heb ik er ook niet voor over.

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Topicstarter
Goed ik ben er nu achter gekomen dat de flatkabel de boosdoener is. Waar kan ik een andere halen en dan natuurlijk een die op die compaq past. Iemand ideeën?

🎮 Steam
💻 i5 6600k
📱 Samsung Galaxy S25+

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Handigste is toch er eentje van een andere n800v (of het Pressario equivalent) ervan te vinden waar je een kabel uit kan halen. Misschien kan je bij compaq voor een leuk prijsje zo'n ding krijgen, maar die kans acht ik vrij klein :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'