Mijn tweede harde schijf (een SATA) bevatte een partitie voor Linux. Nu heb ik deze partitie verwijderd (inlcusief de Swap partitie) en er twee nieuwe schijven van gemaakt. Nu ziet de indeling van mijn tweede schijf er dus zo uit:

Hier verschijnt het eerste deel van de harde schijf nog steeds als Linux dus... Of zie ik het nou fout? Alhoewel ik die voormalige schijf heb geformateerd als NTFS en ik hem ook kan zien in Mijn Computer wordt die hier herkend als Linux. Dus ik dacht dat dit misschien de fout was die Partition Magic zag. Maar kan ik er wat aan doen, ZONDER de hele harde schijf te formatteren??
Maar nu wilde ik dus met Partition Magic de eerste twee gaan samenvoegen, maar het wilde niet helemaal lukken. Toen ik met PartitionInfo wilde gaan kijken kreeg ik allerlei errors over Geometry en nog meer dingen, deze errors stonden er in ieder geval boven:1: 35,9 GB NTFS (voormalige Linux Schijf)
2: 1,55 GB FAT32 (voormallige Linux Swap)
3: 56,1 GB NTFS
4: 55.3 GB NTFS
Toen heb ik een beetje op het forum gezoch en ik zag een andere thread waarin werd aangeraden om TestDisk te gebruiken om de schijf te analyseren, en toen ik dat gedaan had leek er op het eerste gezicht niks aan de hand, maar toen ik op save drukte zag ik de volgende indeling:Error #105: Partition didn't begin on head boundary.
ucBeginHead expected to be 0 or 1, not 3.
Error #105: Partition didn't begin on head boundary.
ucBeginHead expected to be 0 or 1, not 2.

Hier verschijnt het eerste deel van de harde schijf nog steeds als Linux dus... Of zie ik het nou fout? Alhoewel ik die voormalige schijf heb geformateerd als NTFS en ik hem ook kan zien in Mijn Computer wordt die hier herkend als Linux. Dus ik dacht dat dit misschien de fout was die Partition Magic zag. Maar kan ik er wat aan doen, ZONDER de hele harde schijf te formatteren??