Ik ben al enige tijd bezig met een website en wil graag de wedstrijdgegevens van de nevobosite halen. Ik heb momenteel deze code:
Nu krijg ik het wel 'mooi' op scherm, maar ik zou het graag zien zonder al die tekst om de tabel heen. Nu ben ik bezig geweest om met 'str_replace' alle tekst te vervangen door "", maar dit lijkt me niet helemaal de juiste oplossing.
Want ten tweede, moet deze code het ook doen voor andere teams. Sommige teams spelen minder wedstrijden en om daar nu een apart code voor te schrijven
Heeft iemand een idee hoe ik het ook kan aanpakken?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| $url = 'http://zoekmachine.nevobo.nl/noord-oost/ws_list2.php3?verid=1146&tp=HS&nr=1'; $handle = fopen($url, "r"); $contents = fread($handle, 1024); while (!feof($handle)) { $contents .= fread($handle, 8192); } fclose($handle); $contents = strip_tags($contents, '<HEAD><TABLE><TR><TD><p>'); $contents = str_replace("<TABLE>", "", $contents); $contents = str_replace("<TR>", "", $contents); $contents = substr($contents,120,10000); print"$contents"; |
Nu krijg ik het wel 'mooi' op scherm, maar ik zou het graag zien zonder al die tekst om de tabel heen. Nu ben ik bezig geweest om met 'str_replace' alle tekst te vervangen door "", maar dit lijkt me niet helemaal de juiste oplossing.
Want ten tweede, moet deze code het ook doen voor andere teams. Sommige teams spelen minder wedstrijden en om daar nu een apart code voor te schrijven
Heeft iemand een idee hoe ik het ook kan aanpakken?