Windows 2003, IIS 6 en FTP site

Pagina: 1
Acties:

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10:10
Ten eerste hoop ik dat ik deze vraag stel in het juiste forum, zo niet mijn excuses.

Mijn vraag is de volgende. Op onze windows 2003 server hebben wij met behulp van IIS 6.0 een ftp site ingesteld. Deze staat als home directory gelinkt naar (voorbeeld) D:/test/test. Wanneer je met deze instellingen gaat FTP'en naar mijn IP adres ftp://******** krijg je een inlogscherm, na een succesvolle administrator + wachtwoord inlog kom ik in de D:/test/test map.

Nu heb ik echter noodzakelijker wijs in de D:/test/test map een administrator map gekregen, deze map kan ik onmogelijk verwijderen of renamen. Wanneer ik nu echter inlog op mijn ftp://******** krijg je wederom het inlogscherm na een succesvolle administrator + wachtwoord inlog kom ik nu echter in de D:/test/test/administrator map terecht terwijl dit niet de bedoeling is.

(wanneer ik de administrator map hernoem, werkt het perfect, maar ik kan hem ivm werking ander programma niet hernoemen, verplaatsen)

Kan ik hieraan wat veranderen, in IIS, of in Win2003 instellingen? Of is dit 'probleem' niet te omzijlen. Het liefst zou ik nog wel als user administrator gaan inloggen.

LOETKE

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

IIS is zo dat als je inlogt met een gebruikersnaam en er bestaat een map in de root van de ftp met dezelfde gebruikersnaam, dat je vanzelf wordt doorgestuurd naar die map.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.