And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Sluit een andere monitor aan. Als het probleem zich dan niet voordoet is je huidige defect.
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Ik heb dit ook gehad met een LG FT795 CRT.
Werd toen omgeruild omdat 't binnen de garantieperiode viel.
Als je geen garantie meer hebt dat vrees ik dat je naar een nieuwe monitor moet uitkijken.
Werd toen omgeruild omdat 't binnen de garantieperiode viel.
Als je geen garantie meer hebt dat vrees ik dat je naar een nieuwe monitor moet uitkijken.
[ Voor 3% gewijzigd door .Sachiel op 15-06-2006 10:48 ]
Meestal is dat het begin van het einde ja
Dan werken de magneten die de electronenstraal richten niet zo goed meer...
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Staat er toevallig een ventilator of een (water)pompje vlakbijje beeldscherm?
Iets dat een elektromotor heeft en niet goed afgeschermd is kan dit met je beeldscherm doen.
Iets dat een elektromotor heeft en niet goed afgeschermd is kan dit met je beeldscherm doen.
Dit is inderdaad het begin van het eind. Die magneetvelden worden opgewekt met spoelen die op hun beurt weer worden aangestuurd door grote stromen, de grote stroom die door hoogvermogen transistoren loopt maakt letterlijk de kristallijnen van deze componenten langzamerhand kapot. Ook de condensatoren nemen langzaam qua capaciteit af, waardoor je dit soort effecten krijgt.Luuk1983 schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 10:49:
Meestal is dat het begin van het einde jaDan werken de magneten die de electronenstraal richten niet zo goed meer...
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Ff mierenneukerig doen, maar je beeldscherm verandert niet van grootte, het beeld erop doet dat 
* dion_b kreeg voorstellingen van een 17" monitor die opeens naar 15" of 19" versprong
- one pill makes you larger, one pill makes you small 
Los daarvan, idd stervende scherm
* dion_b kreeg voorstellingen van een 17" monitor die opeens naar 15" of 19" versprong
Los daarvan, idd stervende scherm
Oslik blyat! Oslik!
Heb er nu een andere monitor aangehangen, en dat werkt perfect.
Het 'kapotte' scherm staat nu op 'No signal, check signal cable', en zelfs dan heeft hij last van dat vergroten/verkleinen van het beeld (en dus niet scherm
).
Dat wordt uitkijken naar een ander scherm lijkt me...
Het 'kapotte' scherm staat nu op 'No signal, check signal cable', en zelfs dan heeft hij last van dat vergroten/verkleinen van het beeld (en dus niet scherm
Dat wordt uitkijken naar een ander scherm lijkt me...
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Pagina: 1