Zoals de topic al aangeeft is er net iets fout gegaan na het flashen van mn bios. Ik wou van de normale ASrock bios 2.1 naar OCWB1 overstappen. Tijdens het flashen (via Boot-DVD) zelf ging alles prima, maar na het opnieuw opstarten van de PC gaan alleen de fans nog maar draaien... verder helemaal geen beeld. Heb de batterij eruit gehaald en er weer in gedaan maar heeft geen effect, kan ik dit moederbord weggooien of is er toch nog iets wat ik kan doen?
Heb al gekeken wat de lokale shop op voorraad heeft, en dat zijn alleen de ASrock 939 SLI e-sata en de MSI K8N-SLI-FI, die wel wat duurder is. Daarnaast heb ik 2 maxtor harde schijven, S-ata diamondmax 9 van 80GB. Is de kans groot dat er problemen op zullen treden als ik voor de MSI (nforce4) ga? Anders neem ik toch weer een ASrock, maar dan ga ik geen bios meer flashen via DOS
crappy zooi.
Iemand advies?
Heb al gekeken wat de lokale shop op voorraad heeft, en dat zijn alleen de ASrock 939 SLI e-sata en de MSI K8N-SLI-FI, die wel wat duurder is. Daarnaast heb ik 2 maxtor harde schijven, S-ata diamondmax 9 van 80GB. Is de kans groot dat er problemen op zullen treden als ik voor de MSI (nforce4) ga? Anders neem ik toch weer een ASrock, maar dan ga ik geen bios meer flashen via DOS
Iemand advies?