PC upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Ik ga denk ik over+- 2maandjes mijn pc upgraden, iemand suggesties
Ik heb nu:
celeron500
onbekende mobo met via chipset(een waarvan je de corevoltage niet kan veranderen dus kut met overclocken :( maar gaat wel tot 800mhz volgens mij)
128mbram 100mhz
voodoo3 2000pci 16mb
sygate 6,4gb HD 5400rpm
15' daewoo :( monitortje

Ik dacht zelf aan een nieuwe mobo(een waarmee die celeron op 85fsb wil lopen), geforce 1 ddr en een (goedkope)17'(want slechter dan die monitor van nu kan haast nie :))
Oh ja ik speel vooral games op die computer vooral Q3, UT(soms) en HL CS.
JA wat ik ook kan doen een tijdje door sparen en dan voor een athlon of duron gaan.
Iemand suggesties?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Zou maar eerts afwachten hoe die Duron presteerd, als het net zo'n flop wordt als de Thunderbird dan kan je net zo goed bij de Celeron blijven, want daar staan al vast dat die dingen erg goed zijn over te klokken.

Oh ja , waarom wil je een goedkope monitor als je er veel spelletje op speelt, lijkt me een beetje een omgekeerde wereld.

Laat ond ook effe weten wat je budget is voor deze upgrade, dan gaat advies geven makkelijker.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-03 20:07
Nou volgens mij zit het wel goed met die duron http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11595

Ik denk dat mijn budget +-1000piek is en je moet er ook rekeing mee houden dat over 2 a 3 maanden de prijzen weer anders zijn.

Oh ja dat met die goedkope monitor, hij moet iniedergevaal geen dotprinch bovende 0,27 hebben en wel 800*600 en 1024*800 met 85hz of meer kunnen weer geven. Mijn zus had laatst die aldi :) monitor gekocht en die vind ik al ruim voldoende

Verwijderd

AMD moet zich toch meer op de Thunderbird richten hoor, die Celeron is gewoon geweldig in de goedkope processor, omdat hij zo grappig overclocked door die 66 mhz bus

Verwijderd

Koop zo'n FCPGA Celeron 566 (makkelijk over te klokken tot 700-800 met een redelijke cooler)
Een BX moederbord, die nieuwe BX'en van MSI en Asus zijn wel tof.
Een GeForce 1 DDR
Een betere moniotor, zet AGP divider op 2/3 en PCI op 1/3 en pleur dat mobo op 100mhz! Beetje redelijke cooler erop en feesT