Ik heb het volgende probleem, inmiddels wat dieper uitgespit in dit topic waar ik dacht dat het aan mijn printer lag:
Pitch wijkt af bij Truetype ocr-b font op laserjet 1020
Ik heb een true type ocr-b font aangeschaft. Van het font weet ik dat de pitch (afstand tussen 2 centerlines van 2 karakters die naast elkaar staan) 2,54mm moet zijn. Als ik vanuit Word 2003 print is het echter 2,47mm.
Als ik vanuit Wordpad print is het 2,54mm
Als ik vanuit Excel 2003 print is het ook 2,54mm
Op een andere pc met dezelfde windows versie en exact dezelfde Office versie (Office 2003 professional nederlandse editie) print ie WEL goed vanuit Word.
Ik heb inmiddels de hele pc opnieuw geinstalleerd met niets anders dan het Font en Office erop. Helaas zelfde probleem..
Na ruim 10 uur google heb ik nog niemand kunnen vinden met hetzelfde probleem..
Aangezien dit een bedrijfskritische applicatie gaat worden (printen coderegel acceptgiro's) is mijn laatste optie een nieuwe pc aanschaffen.
Heeft iemand een suggestie waar ik misschien nog niet aan gedacht heb?
Pitch wijkt af bij Truetype ocr-b font op laserjet 1020
Ik heb een true type ocr-b font aangeschaft. Van het font weet ik dat de pitch (afstand tussen 2 centerlines van 2 karakters die naast elkaar staan) 2,54mm moet zijn. Als ik vanuit Word 2003 print is het echter 2,47mm.
Als ik vanuit Wordpad print is het 2,54mm
Als ik vanuit Excel 2003 print is het ook 2,54mm
Op een andere pc met dezelfde windows versie en exact dezelfde Office versie (Office 2003 professional nederlandse editie) print ie WEL goed vanuit Word.
Ik heb inmiddels de hele pc opnieuw geinstalleerd met niets anders dan het Font en Office erop. Helaas zelfde probleem..
Na ruim 10 uur google heb ik nog niemand kunnen vinden met hetzelfde probleem..
Aangezien dit een bedrijfskritische applicatie gaat worden (printen coderegel acceptgiro's) is mijn laatste optie een nieuwe pc aanschaffen.
Heeft iemand een suggestie waar ik misschien nog niet aan gedacht heb?
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg