Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Kan dit misschien helpen?
▀ BBQ ▀ BBQ 2 ▀ Opendeurdag ▀ LED Cat Feeder
nee, helaas. We kunnen m dus niet starten aangezien we net een linux partitie hebben verwijderd en de bootloader er natuurlijk voor een deel nog op staat. en dus moeten we de boot volgorde aanpassen zodat hij eerst de diskette pakt, en dan kunnen we pas het MBR fixen
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Wat je ook kunt doen is ff de laptop openschroeven en de biosbatterij ff los halen en weer vast zetten. Zo heb ik het ook gedaan bij mijn compaqje. Dit is natuurlijk op eigenrisico en garantie kan hierdoor vervallen.
Heb je hiervoor wel de search gebruikt?
De search geeft mij wel enkele resultaten met tips. Zoals contact opnemen met Acer zelf?
Van bepaalde merken weet ik dat er geholpen wordt als je contact opneemt, wellicht is dit met Acer ook het geval.
Gezien ik niet kan ruiken of het hier om gestolen hardware gaat én ik niet geheel de indruk krijg dat je zelf goed gezocht hebt (op de zogenaamde general passwords ná) gaat dit topic op slot.
De search geeft mij wel enkele resultaten met tips. Zoals contact opnemen met Acer zelf?
Van bepaalde merken weet ik dat er geholpen wordt als je contact opneemt, wellicht is dit met Acer ook het geval.
Gezien ik niet kan ruiken of het hier om gestolen hardware gaat én ik niet geheel de indruk krijg dat je zelf goed gezocht hebt (op de zogenaamde general passwords ná) gaat dit topic op slot.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Dit topic is gesloten.
![]()