Het volgende probleem doet zich voor.
Wij hebben 3 servers te weten
Op de DC komt Internet binnen via Adsl 2+
Indien ik nu vanaf thuis naar de terminal server ga ( deze is actief op poort 54545) dan krijg ik een zwart scherm en vervolgens gebeurt er niks.
Indien ik dit intern doe dan kan alles en mag alles.(Intern geen probleem dus)
Op de ISA staan de juiste regels om poort 54545 door te lussen naar de TS.
Ik heb van narigheid al een keer de TS opnieuw geinstalleerd ,maar dat had geen baat.
Nu komt het mooiste als ik dit zelfde doe op de DC en ik ga dan via internet naar mijn TS dan werkt het feilloos.
Hetzelfde kunstje heb ik al een keer gedaan op een andere locatie van ons en daar gaat het perfect, zelfs de poort is identiek, maar toch werkt het bij ons niet.
Is er iemand die ook een soortgelijk probleem heeft gehad??
Wij hebben 3 servers te weten
- 1 DC (W2003) met daarop ISA 2000, exchange 2003,DHCP (ipadres 192.168.1.1)
- 1 Terminal server (W2003) (geen DC)verder genoemd als TS (ipadres192.168.1.34)
- 1 Webserver (W2003) (geen DC) ipadres (192.168.1.20)
Op de DC komt Internet binnen via Adsl 2+
Indien ik nu vanaf thuis naar de terminal server ga ( deze is actief op poort 54545) dan krijg ik een zwart scherm en vervolgens gebeurt er niks.
Indien ik dit intern doe dan kan alles en mag alles.(Intern geen probleem dus)
Op de ISA staan de juiste regels om poort 54545 door te lussen naar de TS.
Ik heb van narigheid al een keer de TS opnieuw geinstalleerd ,maar dat had geen baat.
Nu komt het mooiste als ik dit zelfde doe op de DC en ik ga dan via internet naar mijn TS dan werkt het feilloos.
Hetzelfde kunstje heb ik al een keer gedaan op een andere locatie van ons en daar gaat het perfect, zelfs de poort is identiek, maar toch werkt het bij ons niet.
Is er iemand die ook een soortgelijk probleem heeft gehad??
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?