ik heb met een oud computertje boven een psybnc opgezet en ik kan er locaal op en andere van buitenaf zouden dat ook moeten kunnen.. dit werkte bij gameservers ook altijd. alleen ik weet me port niet die bij me ip hoort die ik aan andere moet geven.. weet iemand iets waardoor ik me port kan achterhalen..?
De poort moet je van te voren instellen bij psybnc. Als je lokaal connect, moet je ook 'n poort nummer meegeven. Heb je 'n router? Heb je die poort al geforward?
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Hier kunnen wij helaas erg weinig mee. Volgens mij begrijp je de begrippen poort en ip ook niet helemaal
Het is afhankelijk van je configuratie op welke poort psybnc draait. Ik stel voor dat je Policy: Alle regels die op het forum gelden doorlees om erachter te komen welke informatie we wel van je verwachten; dan kun je je topic aanvullen met relevante informatie. Lees ook Het Grote Poortmappingsverhaal even door voor meer informatie wat je mogelijk met je probleem kan helpen
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1