Lijkt me wel...simple as that.
Tussen theoretisch kunnen en praktisch haalbaar zijn zit een bult werk

welke dus ook uitgelegd is door ErHa (waarvoor hulde)
. Ach jongens kom een BULT welk.
Het zijn gewoon 2 draadjes die omgeplugd moeten worden.\
Laten we effe eerlijk zijn: In deze tijd van die zogenaamde "effeiciente" procedure's is helemaal niks meer effecient want voor elke scheet moet een formulier en een procedure bedacht worden.Schijtziek wor je ervan...
Succes en ieder geval met wat je ook gaat doen

euhh

Sorry liet me even gaan, is niet persoonlijk bedoeld, neem dat van me aan.
Bedankt in elk geval...
JvS schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 21:24:
[...]moah, je hebt callcenter medewerkers van kpn aan de lijn gekregen, die krijgen heus geen training in wat er met dsl lijnen van
andere aanbieders gebeurt zodra zij een telefoonlijn aanvragen. Die vraag had je bij je eigen provider neer moeten leggen in principe. Dat callcenter zit er om vragen puur over dat product te beantwoorden en jouw vraag ging over de gevolgen voor een ander product. Fiberworld of de achterliggende netwerkleverancier (zou kpn kunnen zijn, maar niet de klantenservice die jij belt) weet daar het antwoord op.[...]
Sorry hoor, dit is toch echt K met peren ?
Op deze manier is er toch geen ruk meer inzichtelijk te krijgen als nietsvermoedende klant ?
Oeps...ga ik weer... (sorry)
Weet je bij fiberworld maken ze er ook een potje van.
Da's een ander verhaal en ik wilde eigenlijk proberen te kijken of ik oplossingsgericht bezig kon zijn ipv probleemscheppend. Hoewel: Als ik na 2,5 maand nog geen goed werkende VOIP heb is er daar toch echt iets mis. En ik ga echt niet aan een helpdesknummer van 0,70 euro per minuut hangen en dan afgescheept worden met een standaard "klantenservice" verhaal.
1: Ja
2: In principe wel, maar niet om je te pesten. Bijna niemand wil dit (zal wel meer worden) en kpn moet er een hele procedure voor aanmaken, wat iets ingewikkelder ligt dan "ff inpluggen" wat jij hier nu schetst.
Ik heb ook niet gezegd: om te pesten, Ik zeg gewoon dat dat zuigt !
Big time !

Burne schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:22:
[...]In een KPN callcenter zitten huisvrouwen die wat bijverdienen door 's ochtend 4 uur aan de telefoon te zitten als de kinders toch de deur uit zijn. De vragen die je stelt vatten ze samen als twee of drie sleutelwoorden die ze in een FAQ-database proppen, en wat daar uitkomt lezen ze je voor. Wat verwacht je? Goed, dat is een generalisatie, maar geen ongepaste.
PhatFish schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 23:40:Ben bang dat je je hier toch lelijk in vergist. Voor een aantal gaat de genralisatie inderdaad op, maar het is meer een kwestie van ervaring en procedures kennen en de zeker de ervaring speelt een rol bij wie je aan de lijn krijgt.Maar goed, dit is onderhand totaal offtopic en daarmee een andere discussie.
Nee hoor, wat mij betreft goed gezien en niet off-topic. Want hiermee raken we gewoonweg de kern van het probleem (en dat heeft dus helemaal niets met genoemde huisvrouwen te maken):
Mismanagement.
Procedure-geile maar absoluut wars-van-enige-realiteit-managament-yuppen met grote auto, grote bek en "money in the bank".
Zonder gehinderd te worden door uberhaupt maar enige kennis/verstand van zaken, ofcourse...
Mag effe een teiltje ?
Pffff, ok kalm: "Zen"
Zoals het ernaaruitziet moet ik alles bij het oude laten en een aantal zaken die eigenlijk onaanvaardbaar zijn laten zitten:
1)Bij fiberwolrd betaal ik 14,50 + iets van 9,5 kaal koper. Helaas valt de internet verbinding vaak weg en werkt VOIP maar half (werkt vaak niet + alleen kpn-ers en 06-ers kunnen mij bellen andere VOIPers of VODSL-ers of via de kabel-bellers kunnen mij niet bellen)
2) kpn wil alleen een 2e lijn aansluiten en dat kost me bakken met geld omdat ik dan 2 lijnen actief heb met alle kosten vandien plus en/of verhuiskosten van BBNED van de ene naar de andere lijn.
Grof gezegd zou een simple bel-budget- kpn lijn me gauw 150-200 euro extra gaan kosten
3) ware het zo dat ik bakken met geld zou hebben zou ik w3aarschijnlijk niet zoveel moeite doen. Helaas moet ik op dit moment elk dubbeltje omdraaien. Ik woon dus niet bij pappie&mammie thuis maar mijn inkomsten als alleenstaand ouder houden ook niet over.
4) zal het er helaas op neer komen dat de zaken moet laten zoals ze zijn. Ook maken fiberworld en kpn er een potje van. Het ontbreektmij aan draagkracht en de genoemde organisaties gooien er nu ook al maanden met de pet naar wat mij betreft...
Naja het was te proberen.
Dank ALL voor het meedenken in elk geval.
[
Voor 24% gewijzigd door
gerbruggeman op 15-06-2006 00:08
. Reden: nog nie klaar ]