Windows Xp Pro boot DVD

Pagina: 1
Acties:
  • 2.074 views sinds 30-01-2008

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Topicstarter
Ik wou een is een boot-dvd maken met win xp pro omdat ik geen cd-r heb.

Nu heb ik het al met nero 6 en nero 7 geprobeerd want met de default win xp brander kan je geen dvd's branden.

Bij de 2 pogingen is het ook gebleven want resultaat is hetzelfde als de dvd boot kom ik in dos.

Nu heb ik een vriendje het laten branden en dien had precies hetzelfde en een keer een win xp home cd gehad en daarbij hetzelfde.

Kan je eigenlijk wel een dvd-boot maken met win xp pro ?
En hoe dan want mij lukt het echt niet :X

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Volgens mij kan je met DVDDecrypter CD images branden op DVD. Is al weer een tijd geleden dat ik dat had gedaan.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Topicstarter
geld dit ook voor DVD ?

en als het nu een pro is met ingebouwde sp2 ? moet je hem dan nog omtoveren ?? want ik heb geen bootable xp pro sp 1 en ook geen cd-rw of waar ik die bij kan zetten.

En whot moet ik dan met die servicepack ?? die zit al in die windows toch ? ik moet gewoon de files die ik heb gedownload ( zelfde als cd ) bootable op dvd krijgen zodat ik hem kan installeren als de pc opstart.

Om beetje te helpen
Afbeeldingslocatie: http://img362.imageshack.us/img362/7254/winxp7kp.jpg

niet leesbaar ? : http://img365.imageshack.us/img365/2778/winxp5oy.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door iNSANiTi op 14-06-2006 19:46 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• Regman_XP
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-02 20:06
Het bootable gedeelte van een CD of DVD is geen bestand ie je kan zien. In de howto's eerder genoemd wordt hier wel over gesproken.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Insaniti hier op GoT willen we dat je zelf wat onderzoek doet en het een en ander probeert voordat je een topic opent. Geef bijvoorbeeld voorbeelden van wat er niet lukt. Ik heb ook een verkenner op m'n pc en daar staan ook bestanden in. Dat zegt helemaal niks over het wel of niet bootable zijn van een dvd.
Er is verder in de diverse unattended topics al heel veel geschreven over dit onderwerp, en via diverse sites op internet kan je nog veel meer vinden. Bijvoorbeeld www.nliteos.com of www.msfn.org.Het lijkt mij in jouw geval makkelijk om met een tool als nlite een dvd te maken.

Of als je het écht allemaal wil leren, lees dan de unattended topics eens door, in de topicstart staat vaak veel nuttige info. Neem ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens door. Ik sluit dit topic nu. Eventuele vragen nadat je zelf wat nuttige dingen hebt geprobeerd zoals lezen en zoeken kan je nog resterende vragen (wat er waarschijnlijk nog maar weinig zullen zijn) misschien in het grote topic stellen. Of een eigen topic openen, maar daarin wel genoeg informatie te vermelden en de regels in acht te nemen.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.