[word] 2 pagina's langs elkaar

Pagina: 1
Acties:

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
op mijn laptop heb ik een redelijke resolutie van 1400x1050. in die resolutie kan je in bijv wordt makkelijk 2 pagina's langs elkaar zetten. maar naar mijn weten kan dit in wordt 2003 alleen maar in de leesweergave waardoor er een heel stel functies wegvallen, is het mogelijk om altijd 2 pagina's langs elkaar te krijgen zonder de leesweergave te gebruiken? Want ik heb het in de helpfunctie en op got/google nog niet kunnen vinden

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Heel goed zoeken. Het kan wel. Even helpen (NL word):

Menu - Beeld - In-/Uitzoemen
Meerdere pagina's
Ikoontje
1 x 2
1 x 3
2 x 1
2 x 2
2 x 3
Kostte ongeveer 30 seconden om het te vinden (Word starten - Beeld). Beeld heeft namelijk iets te maken met beeldinstelling.

[ Voor 32% gewijzigd door Wim-Bart op 14-06-2006 18:50 ]

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Avvd
  • Niet online
dat werkt inderdaad goed maar dan benut hij nog niet alle ruimte net zoals in de leesweergave.

nou is het net te klein :) in de leesweergave is het precies goed

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 11:20

Sayko

Knowledge Is Power

ctrl+ scrollen

• Avvd
  • Niet online
het is nou idd gelukt met het in en uitzoomen B)
het stond wel verborgen die functie met meerdere pagina's

nou nog even uitzoeken hoe je word de instelling laat onthouden :)

bedankt

[ Voor 85% gewijzigd door Avvd op 14-06-2006 19:04 ]

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Trouwens, waarom het waarschijnlijk wel goed gaat in de leesinstelling, dit komt waarshijnlijk doordat word in de leesinstelling nog redelijk wat dingen met marges etc zit te klooien. Maak voor de grap maar eens in de WYSIWYG instelling een document met wat tekstboxen etc. Open dit document op een 800x600 scherm in de leesweergave en zie hoe je tekst boxen over je hele scherm heenzitten.
Pagina: 1